Nya BIM januari 2019
Vad roligt att vi plussat typ samtidigt :D
Stort grattis till dig / er!
Vad roligt att vi plussat typ samtidigt :D
Stort grattis till dig / er!
Grattis igen! Solklart gravid! Är dessa vanliga stickor eller sånna testa tidigt?
Stort grattis till dig! Häftigt att du verkligen kunnat känna att du är gravid! Stort lycka till med din graviditet!
Men herregud grattis!! Så himla glad för din skull! :D <3
Åh stort stort grattis! Precis som för mig, jag kände redan från äl+5-6 att något var på gång!
Lite extra glad över att se dig plussa! Hoppas allt går bra denna gång. Så kul med plus! Grattis!!
Men JAAAA vad roligt!! GRATTIS!!
Okej. ÄL+10 Idag. I morse (äh, vem försöker jag lura, för ett par timmar sedan) hände detta.
Tvärblankt test igårkväll som jag fantiserade ihop antydan till en skugga på.
Idag två tester av olika märken som det definitivt var svaga streck på men för svaga för att fastna rättvist på bild.
Jag rev fram ett digitalt test jag hade liggande, doppade det, väntade, intalade mig själv att ett negativt resultat inte behövde betyda något såhär tidigt, men så:
OMG!! Jag är gravid!!
Nu vet jag varför jag mått krattigt i ett par dagar.
Här hemma finns nu två mycket glada personer, men vi väntar med spänning på att BIM ska passera utan att lilla Sven-Berit stryker med på kuppen...
Äl+10/11 idag. Får som små väldigt svaga ilningar i livmodern ibland. Börjar hoppas att det är något men vill inte hoppas för mycket, ska testa imorgon. Ni andra på samma dag som mig, hur mår ni?
Hej, Precis samma så har jag haft två ggr, Jag plussade på ägglossningstester i december 26/12
Jag är idag på cykel dag 36,
Mensen är väldigt långt borta, tempar varje morgon, ingen avvikande temp alls.
Jag har haft lite molande värk typ som mensvärk, men där kommer inget, Grav test visar negativt i fredags, då enligt tempratur appen att mens skulle starta, Enligt flo appen är jag 7 dagar över tiden. :/ men solkart nej på gravtester.
Jag har inte skrivit i tråden tidigare men hade BIM idag (13/1) och tog ett test från testlagret vid 7 imorse, tyvärr hade jag vaknat kissnödig kl 3:20 så var inte så koncentrerat som jag hade hoppats på. Men det var ett streck som var inte starkt men heller inte jättesvagt.
Jag är ju mållös och går runt och tänker att det är inte så egentligen. Har köpt digitalt för att ta imorgon bitti.
Historiken är att vi fick till det på 7:e försöket med ägglossningstester, NC, m.m. med senaste barnet. Vi hade nu oskyddat vid ett tillfälle i mellandagarna då jag trodde jag hade ägglossning (gick ungefärligt på dagar och ägglossningsflytningar) och jag hade bara hunnit få mens en gång sen senaste barnet.
Av den anledningen hade jag bara tittat in lite grann i tråden här och tänkt hur galet det är att vissa plussat så snabbt här. Det känns på något vis så omöjligt, för att man inte försökt tillräckligt, som att det är på låtsas därför.
Grattis till er som plussat och hoppas på er andras tur snart.