Gravid BF slutet av juli/augusti
såhäe såg mina test ut, från ruvardag 4 till idag. Har BIM imon.
såhäe såg mina test ut, från ruvardag 4 till idag. Har BIM imon.
så blev korten helt i o ordning.... såklart.. haha
Fler än jag som knappt känner sig gravida? Ont i brösten gör de som mest på morgonen sen ömmar de då och då under dagen.
så roligt och grattis allihopa!!!
Ska vi göra en fb grupp så följs vi åt där, känns lättare o skriva mer spontant där? någon som vet hur man gör en helt hemlig sådan grupp?:)
Detta är så nytt för mig då de e första barnet, men i vilken vecka börjar hjärtat slå?
För tänkte boka privat ultraljud den veckan sen om de inte är så att man får ett här där jag bor runt den tiden
hmmm, verkar som att alla måste va vänner me mig på facebook för att ja ska kunna lägga till folk i gruppen om den ska va hemlig...
hmmm, verkar som att alla måste va vänner me mig på facebook för att ja ska kunna lägga till folk i gruppen om den ska va hemlig...
Alla som vill vara med i gruppen på fb måste lägga till mig som vän på fb, först då kan jag bjuda in er!
Jag heter Mimmi Nilsson Fri där, finns bara en som heter så tror jag, en selfiesom profilbild, blond :) skriv när ni skickat vänförfrågan så jag accepterar o lägger till rätt personer
Kommer folk kunna se att jag är med i den gruppen ( vänner och familj?) vi tänkte nämligen vänta med att gå ut med de
har lagt till :D fler medlemmar vill vi ha! Lägg till mig som vän så bjuder jag in er
Vill ni vara med i hemlig fb grupp så lägg till mig på fb så bjuder jag in er, Mimmi Nilsson Fri , på fb.
Ingen mer som vill vara med i gruppen? jag är så ivrig så, haha
kul!!! har lagt till er nu :)
puffar upp tråden lite :) någon mer som vill va med i FB gruppen??:)
så bra!! någon mer som hittat hit som vill vara med i fb gruppen:)?
Hej!
Jag är enligt min egna räkning BF 16/7, går in i v 8 imorgon. Är det okej att vara med i er fb-grupp, även fast jag kanske inte direkt är BF slutet på juli?
Skulle vara så roligt att få kontakt med andra & dela tankar