Fliisa skrev 2018-11-19 19:17:39 följande:
Vi har gjort vå ivf på sahlgrenska i göteborg. Superbra där ju!
Plus på ruvdag 7 redan! Jag vågade inte testa så tidigt, väntade till dag 10, satte in ett 5 dagars så det skulle varit på dag 12. Men vem orkar vänta?
Har skrivit in mig hos mvc idag och tid till nästa vecka. Jag trodde att man skulle vänta längre, men men, kan ju vara skönt å få komma dit snabbt å kolla så saker å ting ser bra ut.
Är så orolig att det var falskt poitivt (även om jag vet att sannolikheten är väldigt låg) och att avsaknaden av mens och känningarna bara beror på lutinus. Oro är tydligen inte logisk...
Fler än jag som känner att det typ inte kan gå fort nog nu innan man kan få se lite resultat, en mage... sparkande små fötter osv...
Okej! Jag gjorde min ivf på Livio på Calanderska i gbg men bor ca 3 timmar därifrån, min gynmottagning i min stad är kopplad dit på ngt sätt :) fick en jätte bra upplevelse där!!
Jag plussade svagt redan på ruvardag 4, helt sjukt tidigt, så min blastocyst måste verkligen fäst meddetsamma!! kan ej va ovitrelle då jag tog suprefact istället.
också orolig att de är falsk positivt? men de KAN de väl inte va??? nej gud man tänker verkligen inte logiskt. Är med livrädd för o sluta med lutinus, rädd att mensen kmr då...
Kan inte heller vänta på att något ska börja märkas!!! vill ha meeeer symptom haha(kommer få ångra det) o så längtar jag till de tidiga ultraljudet om tre veckor.. men sjukligt nervös kommer man ju vara... roligt med inskrivning!!
jag ska nog ringa om några veckor...