Börja studera eller göra som FK vill och vänta?
Ja fast eftersom jag inte kommer att klara av att arbeta heltid så måste jag ha dem vid sidan ifall det skiter sig osv. detta har jag förklarar i inlägg efter inlägg. Men du verkar ju vara så trångsynt, ha svårt att förstå, svårt att sätta dig in i andra personer, leva i din egen värld osv. Eftersom du trotts mina många förklaringar fortfarande inte förstår hur det hela är och varför jag inte bara rätt upp och ner kan skita i myndigheterna. Någonstans börjar man ju fundera på vem av dig och mig som har levt utanför samhället de senaste tio åren när du inte ens kan förstå mycket enkla saker som jag försöker förklara för dig.
Allt du vill är att folk som ej kan arbeta ska lida och må så dåligt som det bara är möjligt.
Utan de bidrag jag har fått under dessa år hade de knappast varit möjligt för mig att kunna jobba i dagsläget. Jag hade mått sämre idag än jag gjorde för tio år sedan om jag inte hade fått de pengar jag har fått vilket hade gjort att de ej hade varit möjligt för mig att jobba i dagsläget (vilket de är). Jag hade tillslut blivit hemlös och blivit sjuk osv. detta hade varit än högre kostnader för samhället än det hitintills har varit.
Du verkar helt sakna insikt, sympati, förståelse, medkänsla osv. för andra människor.
Jag har varken sympati eller medkänsla för folk som dig.