Börja studera eller göra som FK vill och vänta?
tagit upp
tagit upp
Ja men det är ändå han som vet om det är möjligt. Kanske tycker han att det är en dålig idé att byta dag vad vet jag. Men jag kan ju fråga.
Tyckte jag läst måndag och tisdag ett par gånger. Oavsett så stämmer ju inte sömnbehovet på 10-12 timmar.
Ska denne trolla fram en tvätttid som inte finns?
Och går med kläder som luktar illa till dagen efter? nej tack.
Handläggningstiden är på upp till 4 mån. Har jag för mig eller om det var 3. Dock vet jag inte om jag kommer att kunna leva på försörjningsstödet som är så lågt. Men sen får man mellanskillnaden (alltså den summa som skiljer mellan aktivitetsersättningen och försörjningsstödet) retroaktivt. Resterande summa betalar dem till kommunen.
Det vet jag. Jag menar bara att det inte kan hjälp mig med det som i dagsläget är problemen
Ge mig mera pengar så köper jag gärna mera lakan, kläder etc.
Jodå, man har rätt till sjukersättning på ända ner till 25% om man har en funktionsnedsättning och inte kan arbeta 100%.
Jag har inte klippt mig sedan aug. Under 2018 har jag klipt mig ca. 20 april, runt midsommar, i början på aug. Det blir alltså tre ggr. Helst borde jag ha klippt mig igen senast i okt, men jag har varit så trött hela hösten och inte orkat det.