Börja studera eller göra som FK vill och vänta?
När jag nu har kollat igenom FKs regler om boendetillägg så ser jag inte varför detta inte skulle kunna vara möjligt.
När jag nu har kollat igenom FKs regler om boendetillägg så ser jag inte varför detta inte skulle kunna vara möjligt.
Det är självvalt.
Det är självvalt.
Nu har jag förresten fått dessa 7000 kr på kontot, så det stämde att jag skulle få dem.
Men sjukpenning får man ju efter att en läkare bedömt arbetsförmågan som nedsatt och endast om FK godkänner ansökan. Man kan inte bedömas som sjuk två lediga dagar mellan olika kurser, det tror jag är omöjligt.
Det är skillnad på att få pengar och vara berättigad. Du ska sluta googla och kontakta FK och verkligen kolla så du har rätt till dom, för jag antar att du inte vill vara betalningsskyldig mitt uppe i allt med ett låneberg som stadigt växer.
Du har inget intyg som säger det, ditt intyg säger att du är sjuk 100%. Ditt parasiterande gör mig illamående.
Då ska du dock övertyga din doktor om att du över en natt blivit magiskt frisk och plötsligt kan studera. Är han en riktig läkare går han inte på dina lögner längre och tar bort din sjukskrivning helt.
Och ja, är beslutet baserat på att du lever på sjukpenning är det felaktigt och du måste ringa FK och informera dom INNAN du använder ett öre! Du kommer garanterat få betala tillbaka pengarna!
Då ska du dock övertyga din doktor om att du över en natt blivit magiskt frisk och plötsligt kan studera. Är han en riktig läkare går han inte på dina lögner längre och tar bort din sjukskrivning helt.
Och ja, är beslutet baserat på att du lever på sjukpenning är det felaktigt och du måste ringa FK och informera dom INNAN du använder ett öre! Du kommer garanterat få betala tillbaka pengarna!
Det kommer dom, är det nått FK har koll på är det vart deras pengar tar vägen. Kommer dom inte på de imorrn kommer dom på de förr eller senare, och återbetalning sker med ränta, så lika bra att betala tillbaka direkt. Du har inte rätt till pengarna, gör nånting rätt i ditt miserabla liv för en gångs skull!