Börja studera eller göra som FK vill och vänta?
Och vad ska du göra när du får avslag eller de veckorna ockaå tar slut?
Och vad ska du göra när du får avslag eller de veckorna ockaå tar slut?
Nu kommer jag att köpa en begagnad frys imorgon vilket gör att jag kan köpa storpack av mat samt handla mycket vid rabatter och på så vis spara pengar.
Nu kommer jag att köpa en begagnad frys imorgon vilket gör att jag kan köpa storpack av mat samt handla mycket vid rabatter och på så vis spara pengar.
Ja, det tipsade ju folk om för evigheter sen i en av dina andra trådar...
Och hur ska du finansiera resten av studierna när ditt csn är slut? Vad har du framsiktig plan?
Du har ingen plan med dina studier, ingen plan för hur du ska finansiera när csn är slut och har avbrutit den utredning och uppföljning du hade via fk och af. Du kommer om några år stå helt ut försörjning, utan att ha gjort klart några studier och utan jobb. Hur hade du tänkt att lösa det? Vad har du egentligen för plan med ditt liv?
Och vem har sagt att det är helt uteslutet att jag får fler veckor av CSN?
Du kan skaffa en jordad förlängningssladd och dra den från kökets jordade uttag till frysen om det inte är för långt
Har du räknat på hur många veckor (år?) du skulle behöva ansöka om extra?
Mest troligt scenario om du inte klarar att ta tillräckligt med poäng för CSN är att du inte får några pengar alls innan du tagit dina poäng, inte att du får extra pengar för lägre takt.