zuces skrev 2018-11-23 17:40:34 följande:
Den första fick jag plus 3 dagar innan testdag, plus på testdag och sen började jag blöda på testdagen och fick ett minus en dag senare. Andra kom jag precis in i v.7 men kände att något var fel även fast testen ökade så jag gjorde ett tidigt VUL där man bara såg en 4mm hinnesäck så även där hade det blivit ett MA, redan så tidigt som i v.5.. så ja det är ganska tidiga missfall! Runt 4+0.
Inför tredje försöket brukar man få testa med två embryon. Tack för tummarna! Jag hoppas alla här inne får sina bebisar! Känner att vår resa blev längre än vad vi någonsin trodde, vi är enbart 23 och 27 år gamla.. mannen har få spermier och därmed behövs IVF.
Sån mardröm med lyckan att ha plus på testdag och sedan få minus. :( Alla med missfall i bagaget känns så himla starka, men förstår att det inte finns några alternativ till att fortsätta försöka. <3
Vi hade sån himla tur att första ivf?en blev en bebis. Då hade vi försökt bli gravida i fem år utan ett endaste plus, så hade helt tappat tron om att någonsin bli gravid. Har också manlig faktor.
Vet du hur vanligt det är med tvillingar efter insättning av två?