Sexuell attraktion i en längre relation?
Så.... Vad har du egentligen gjort för att möta detta, dvs känslan av press. På vilket sätt har du bekräftat hennes känslor inför sex. Vilka frågor har du ställt och på vilket sätt har du visat att du vill möta henne i sin oförmåga att få orgasm och lust till sex?
Tidigare alltså... Nu är eran relation död, som jag förstår det.
Jag förstår att du försöker hitta på andra anledningar till varför kvinnor inte vill ha sex med sina män längre, ofta blanda in kärlek o sysslor o uppvaktning.
Har man kommit till det stadiet att man inte längre vill ha sex med den man lever med så är det inte lönt att försöka reparera det. (Finns såklart undantagsfall).
Man får bestämma om förhållandet är värt att fortsätta utan sex eller om det är dags att dela på sig.
Man kan aldrig ändra på någon annan än sig själv.
Har man försökt med alla konstens regler o inte kommit någon vart så kvittar det om huset är storstädat, barnen hämtade och maten klar. Uppvaktning av alla dess sorter gör att mannen förväntar sig belöning men kvinnan blir bara pressad o väljer mellan att ställa upp eller säga nej. Inget av alternativen tycker jag är hälsosamma!