Inlägg från: Anonym (50 Years Of Grey) |Visa alla inlägg
  • Anonym (50 Years Of Grey)

Sexuell attraktion i en längre relation?

Varit tillsammans i15 år men sedan barnen kom så är det ytterst sällan vi har sex, jag försöker få till det, men då barnen sover i vårat sovrum brukar det vara stört omöjligt att få till det, och ju längre tiden går emellan tappar sambon lusten allt mer, planerar man barnvakt så känner hon att det bara är för att jag ska få knulla, å så vill hon hellre sova än att ha sex, det ska komma naturligt när det blir ett optimalt romantiskt läge, annars kvittar det henne. (klimakteriet ställer nog till det med) Lite ironiskt att det är jag som verkligen vill ha henne ständigt går och funderar på otrohet.

Anonym (A.) skrev 2018-11-13 15:04:46 följande:
    Vad synd. Men om det är klimakteriet som kanske spökar, och om hon vill så klart, så finns det ju ganska bra hjälp att få. Jag själv har börjat med hormonplåster av den svagare sorten, och vilken skillnad det blev. Energi och ork kom tillbaka, slut med torra slemhinnor och vallningar. Men det kanske ligger djupare än så, men klimakteriet kan vara en stor energibov. Hoppas att ni finner en lösning. Sex och närhet är så viktigt.
    Jo, Först och främst måste vi få till mycket mer barnfri tid för att få en chans att ta tag i det, sedan tror jag hormonplåster går bort av medicinska skäl. En annan anledning att hon lika gärna avstår är nog att jag lite av en sexgalning, vill vara dominant, få henne vansinnigt kåt å prova allt, tjohoo liksom, medan hon är väldigt soft. Nu blir det ju alltid som hon vill ändå, men hade man kunnat få till det oftare skulle kanske tom hon tröttna på missionären i ett släckt rum och börja uppskatta sex på något annat vis.
    Ascendere skrev 2018-11-15 06:55:04 följande:
    Klassisk kvinnlig undanflykt, det går inte att ha sex pga fel setup, så man ordnar en bra setup, då känner hon sig pressad istället eftersom man byggt upp en förväntan.
    Verkar så.
    Det verkar faktiskt som alla scenarion man läser om är klassiker, frågan är hur denna "klassiker" fortsätter, själv har jag ingen aning?

Man blir ju bara mer och mer sexuellt frustrerad (och intresserad) så jag hänger lite på DS för kittla mej själv lite, fyllde i kinklistan där mest för skoj skull och tog verkligen med alla mina skruvade fantasier, trodde väl att ingen skulle matcha överhuvudtaget, jag menar vem vill ha en kinky 50 år gammal man som vill ta någon hårt och bestämt, fista, binda, smiska osv, tjejer vill väl ha en atletisk 30 årig hunk, långa förspel med tända ljus, sedan ett försiktigt samlag i ett släckt rum, MEN till min stora förvåning fans det massor av yngre tjejer som matchade till nästa 100% (tom skägget) Nu blir man ju ännu mer frustrerad. känner mej lite som tjuren Ferdinand när han sätter sej på humlan. (kanske slutar det likadant, dom kommer och hämtar mej, sedan får jag sitta där ensam under min korkek och lukta på blommorna resten av livet)
    Ascendere skrev 2018-11-15 18:47:39 följande:
    Ok men ge mig ett tips då.

Min fru vill inte ha sex alls, hot tvist bara det är jobbigt oxh får inte ut något av det.

Jag klarar inte att vara nära henne utan att det blir konflikter eftersom jag känner mig så långt ifrån henne pga detta. Vanlig närhet blir ökar bara avståndet jag upplever. Min fru är helt nöjd så länge min lön kommer in på kontot och jag gör min del hemma. Jag håller mig hemifrån så mycket jag kan för att jag mår bättre då.

Förslag?
    Ska vi Swinga :)
    Ascendere skrev 2018-11-15 20:13:16 följande:
    Haha, nej inte min grej...

Men kanske ska tänka om där?

Ett öppet förhållande är det ju bara kvinnor som tjänar på, men partnerbyte är ju i alla fall kontrollerade former, då blir det 1-1...

Är din fru snygg då?

Tänder hon på sexpack och ådriga armar?
    Tja, hon ser helt ok ut, å jag tar gärna ett sexpack, med en påse chips blir det perfekt i morgon kväll. Ådriga armar kommer jag själv få när 50m3 ved ska kapas å klyvas  :)

Skämt åsido, jag funderar faktiskt på att hitta något som kan få sex som ett projekt, som att köra yoga eller något, men det måste finnas en manual med detaljerade instruktioner, då kan hon gå i gång på allt från träning till bullbak och meditation.  utan instruktioner blir hon totalt handlingsförlamad (Hummm...mycket inom BDSM har detaljerade instruktioner om hur det ska gå till....) Själv kan jag knappt följa några regler eller manualer, men jag skulle kunna göra ett undantag.
Svar på tråden Sexuell attraktion i en längre relation?