BF juli 2019 - stannar på FL
Hej!
Här samlas vi som väntar barn till juli 2019 men som bara vill pratas vid på familjeliv och inte vidare på facebook osv.
Alla är välkomna, de som väntar första barnet och de som har flera barn sedan tidigare.
Hej!
Här samlas vi som väntar barn till juli 2019 men som bara vill pratas vid på familjeliv och inte vidare på facebook osv.
Alla är välkomna, de som väntar första barnet och de som har flera barn sedan tidigare.
Hejsan!
Har en dotter på 2,5år och plussade 31.10 på BMI -5 (inte med tidigt test..) då jag redan mådde illa! Har dock haft oregelbunden mens och varierat mellan 23-28 dagars cyklar så misstänker att graviditets v4+5 som apparna säger inte kanske riktigt stämmer!
Känner mig berydligt mera gravid nu än jag gjorde såhär tidigt förra gången, illamåendet kommer och går, har varit uppsvälld hela veckan och har ordentlig växtvärk i magen och dessutom halsbränna ????
Hej!
Hoppar in här jag med! Plussade 2/11, på bim -3. Har en son på två år och det ska bli så kul med syskon! (:
Enligt app så är bf 15/7, men ska på inskrivning på mvc 15/11, så får se vad bm säger då. ^^
Än så länge har jag inte symtom alls, vilket jag är väldigt glad för, men de smyger väl sig på när man minst anar det. :p
Hur och när har ni andra tänkt berätta för mor och far föräldrar? Vi tänkte berätta nästa helg för mina föräldrar för vi träffas bara en gång i månaden och vill inte ta det på telefon. Jag vet inte när man ska berätta för chefen.
Hej!
Jag hoppar in till er här.. Har bf 1/7. Är i v.7 nu. Mitt plus kom som en överraskning. Inget vi planerat så vi har ränkt massor. Nu lutar det åt att vi behåller det lilla livet om det väljer att stanna. Detta är min sjunde graviditet som har resulterat i 2 barn på 11 och 8år. Så det blir en ?sladdis?. Själv är jag 38.
Har varit på tidigt vul för att se så det sitter där det ska, men inget hjärta tyvärr. Så hoppas det bara var för tidigt för att se 6+0. Har sjukt ömma bröst och illamåendet kommer o går.
Hej! 36 år och har precis plussat med tredje barnet. Har en pojke på 4 år och en flicka på 6 år sedan tidigare. Jag och maken blev efter en oplanerad graviditet i somras (som tyvärr blev ett tidigt MF) sugna på en liten till trots att vi trodde vi var ?klara?. Ser fram emot att följas åt!
Hej! 36 år och har precis plussat med tredje barnet. Har en pojke på 4 år och en flicka på 6 år sedan tidigare. Jag och maken blev efter en oplanerad graviditet i somras (som tyvärr blev ett tidigt MF) sugna på en liten till trots att vi trodde vi var ?klara?. Ser fram emot att följas åt!
Berättade för min mamma och syster igår. Tänkte berätta för min pappa idag för han var inte med igår. Dom blev chockade men glada
Plussade idag efter 8 års kamp. Omtumlande och chockad :)