Hoppasnu123 skrev 2019-06-29 16:33:35 följande:
Idag har jag nästan konstant sammandragning. Men ingen smärta mer än träningsvärk å lite hugg neråt... ständigt kissnödig å stenhård nere över blåsan..men kan ju kissa iaf.. plockat in i köksskåpen efter renoveringen, tvättat babykläderstädat hönshuset å har en svärm flugor runt benen där ja går runt i mina stödstrumpor å tights.. känner mej så fräsch!
Nån som har koll på spikmattor?
Har så mkt muskelknutor i benen.. brukat använda spikmattan innan, men vet inte hur lämpligt det är nu.. den ska ju bara användas på benen?
Finns många som går på
b.la lymfterapi sista trimestern så tror nog inte att spikmattan är farlig att använda på benen! tack för tipset förresten, kanske det sku hjälpa mot mina enormt svullna fötter! Snyggkänslan med tights och stödstrumpor är bekant här också..fast nu just tycker jag det inte är så stor skillnad med eller utan så fuskar de varmaste dagarna!
Här har man kämpat och undvikit att gå upp i vikt då jag fortfarande har 20kg övervikt från förra graviditeten kvar..lyckats med att endast gå upp 3kg t.o.m v34 å då
Bara PANG så kom vätskan och jag har gått upp 6kg sen det, v38 nu!! (inte havandeskapsförgiftning..ännu iaf..de har stenkoll på mitt blodtryck nu just..)
Så jävla bittert.. :?(
Som många andra känns kroppen helt slut nu..Har haft onda förvärkar dagligen länge nu tycker jag förkyld och extremt trött..hoppas det inte är länge kvar nu!