LoveEver skrev 2019-07-17 09:56:36 följande:
Hej fina tjejerna
Hur är det med er ? Och hur går det för er som fortfarande har era magar kvar ?
Tänker jätte mycket på er <3
Igår blev vår lilla tjej 1 vecka gammal, har lite svårt att förstå att det redan gått en vecka :/
Med mina andra förlossningar har jag gått hem efter bara timmar .. men nu fick vi ligga kvar i 4 dagar pgr av lillkikan var lite snabb andad. Så tror att dem dagarna där (på sjukhuset) gjort så man inte riktigt kommit ikapp tiden med hennes ålder.
Men oj vad mycket mys det är här hemma :?
3 åringen springer Varje morgon fram till hennes säng o ska titta o pussa godmorgon på henne, ligger hon inte där (då ligger hon brevid mig i sängen o ammas) så blir han orolig i blicken o frågar "Mamma vart är Saga :o ?"
1 åringen är lite sådär han tycker hon är intressant ibland o klappar gärna då men annars tittar han mest, och de andra "storisarna" tycker det är mys mys <3 <3 <3
Vad jag ÄLSKAR min familj <3 <3 <3
Och vad jag tackar min Fantastiska kropp för allt den gjort,,, burit och skapat de finaste barnen i världen WOW <3 <3 <3
Jag hejjar på er tjejer som fortfarande går i väntans tider <3 Lycka till
Grattis till första veckan! Det låter härligt och mysigt med syskonen. Längtar så tills vår lilla tjej äntligen får komma hem till sina syskon i dag och två dagar utan de stora är ungefär max vad mammahjärtat klarar! Ta hand om dig och fina familjen!