• LoveEver

BF juli 2019 - stannar på FL

Mina avgjutningar av mina 3 älskade graviditeter. Nu ska den 4e upp också <3
  • LoveEver

Då ligger man här igen i sängen sedan 1 timme tillbaka med den där olustiga känslan i kroppen :/

Är så sjukt konstig känsla i kroppen ..

Ungefär som, lugnet före stormen fast man känner av de hårda vindarna :/ hahah sjuk gämnförelse

Men har så konstig känsla i kroppen .. vet ju att jag öppnat mig lite mer än vad jag varit tidigare.

Och lillan ligger fortfarande fixerad och långt ner enligt bm i fredags.

Sammandragningar jag har nu är mycket påfrestande ..!

De trycker verkligen nedåt, riktigt så jag känner som att man typ öppnar ett fönster o vädrar fast "down there" haha

Men inga värkar :(

• LoveEver

Nje låg med den där konstiga känslan i nästan 3 timmar innan jag kunde somna igen.. idag har jag bara haft lite SD med kraftigt tryck nedåt men fortfarande inga direkta värkar :(

Detta är ju också min 4e och min första och andra var inte fixerade. Men min tredje var fixerad 3 dagar innan han kom och nu har denna lilla tjej vart fixerad sedan v.35 (går in i vecka 39 imorgon "38+0") jag har Bf dagen efter dig FrökenBea .. 14 Juli :)

Ush och fy för kräkningar, hoppas det bara var en engångsförteelse för dig idag Bea så du slipper det nu de sista dagarna/veckorna.

• LoveEver
    Anonymmamma123 skrev 2019-07-01 01:37:26 följande:

Hej allesammans, hoppas det är bra mer er! Jag var beräknad den 19 juni men ingen bebis ännu ????. Kommer den inte innan onsdags så är det igångsättning på torsdag, fy säger jag bara inte taggad alls för igångsättning. Barnet är inte fixerad heller så vi får se. Btw detta är min tredje gravitet.

Åååh nej vad jag lider med dig :(

Hoppas er bebis vill titta ut gärna idag så du slipper igångsättning !!

Styrkekramar till dig
  • LoveEver

YEEEEAY tjejer :D

Fan vad grymt vi kämpat på i 9 månader allesammans (Y)

Vi måste ju hylla våra grymt starka kroppar efter alla dessa månader med många illamående, spyor, viktuppgång, vätska, krämpor, sammandragningar, värkar osv osv

Vi är GRYMMA vi kvinnor !! Hejja oss och våra små bebisar som också kämpar på där inne dem påverkas ju också utav vårt måeende <3

Och sedan får vi ju inte glömma bort våra respektive och eventuella syskon som också fått stå ut med mycket dessa månader <3

Nu är det slutspurten !!

Snart har vi nått mål i vårat 9 månaders långa lopp <3

Hejja oss !!

• LoveEver
    Anonymmamma123 skrev 2019-07-01 17:46:35 följande:

Tack, hoppas verkligen att den vill ut själv! Har verklig gjort allt för att få ut den, nu har jag gett upp hoppet. Nu ligger jah bara i sängen oo rör mig minimalt hehe.

Hur länge har Du kvar då ?

Styrkekram till dig med.

Ush fyför :(

Idag (tisdag) har vi 12 dagar kvar (14 Juli är BF) men ja hon får gärna komma tidigare :))

Men med min tur så kommer hon säkert Efter BF ..

Fint folk kommer sent sägs det ju ;)
  • LoveEver
    frökenBea skrev 2019-07-01 13:09:01 följande:

Sitter och tycker mig känna en liten värkande känsla i magen...men det är oftast bara en bajsnödighets-känsla :(( så tråkigt om det visar sig att man bara är "nödig", haha!

Hur går det för dig nu då Bea ökade värkarna ?
  • LoveEver
    naano skrev 2019-07-02 09:59:31 följande:

Blev det något mer sen? :)

Bf om 2 dagar här. Sovit ganska bra inatt och idag kom lite mer bebiskläder som jag har beställt, blir till att tvätta lite idag :)

Funderar så himla mycket på namn, känns som om det är helt hopplöst att komma på pojknamn som verkligen fastnar. Vi var inne på William ganska länge men nu vet jag inte längre om det känns sådär klockrent..

Har ni namn som ni redan tycker känns helt rätt? Pojknamn tycker jag är jättesvårt!!

Vad härligt :)) en väninna till mig som egentligen ska ha den 17e ska bli igångsatt på Torsdag.

Sååå lyllo henne då hon vet att hon har bebis här innan veckans slut.

William är ju så jäkla häftigt och powerfullt.

Med min första så sa vi Liam hela tiden och sedan i slutet gick vi in på William istället men kom fram till att Liam skulle det bli som vi sagt från början då jag inte gillar att ha förkortningar på namn.

Sedan har vi även en Milo, en Kian och en Kelian.

Och både jag och min man är glada att vi nu väntar en flicka för vi hade inga fler killnamn. Eller jag har ett som min man inte är så förtjust i .. Anthony.

Men nu blir det Saga son vi sagt hela tiden att får vi någon gång en flicka så blir det en Saga <3
  • LoveEver

Tack så mycket Nano :)

Fyför .. idag gick man o trilla/halkade när man gick med barnen till dagis :(

Gled ner för gruset på sidan med 1åringen i famnen o landade på ena halvan av rumpan/ryggen (tack o lov inte på rumpan helt eller magen)

Men fyfarao vad ont jag har mellan benen nu efter sträckningen :(

Kan knappt gå eller vända mig här i sängen. Det har tagit mig nästan 1 timme nu att försöka lägga mig på sidan.

Det var ju bara detta som fattades nu ush vad trött jag blir :'(

Hoppas ni andra mår bra (?) !! Kram till er

Svar på tråden BF juli 2019 - stannar på FL