Trolltrixie skrev 2019-07-24 21:53:39 följande:
Hahah håller mig mest inomhus faktiskt..och sist det var olidligt så la jag mig nära strandkanten vid insjön och gick i var 10 min o svalkade mig..
Haha helt rätt :))
När hade du bf ?
Jagförsöker skrev 2019-07-24 22:01:07 följande:
Samma här håller mig inne när det är såhär varmt men har ändå varit mycket inne annars oxå pga svår foglossning, kan knappt gå några meter.
Bf idag o inga känningar lr tecken på det ska hända nåt, fått hinnsvepning tidigare som inte lett till någonting förruton massa blödningar, ny tid för bedömning på specialmödravården imorgon och eventuellt igånsättning om det finns plats för mig på avdelningen!! Lite spänt..
Usha och fy !!
Hoppas det snart säger klick för dig så du snart är igång :))
frökenBea skrev 2019-07-24 22:18:28 följande:
Är mest deppig över att alla andra får men här är jag på 11e dagen och inte en tendens till förlossning i sikte :((
På fredag måste jag ringa KK och stämma av eftersom lördag är 14e dagen. Jag ber till gud att det starrtar av sig själv så jag kan vara med på mammas 60års kalas på lördag.
Åååh vad jag känner med dig Bea har varit i din sits .. o du som hade Bf en dag före mig :(
Jag hoppas hoppas Hoppas verkligen att lillan väljer till att komma inom 36 timmar!! (Så du förhoppningsvis hinner vara med på kalaset)
Har du gjort allt det där som baka, tvätta, färdknäppet, sitta på en pilatesboll, gå i trappor osv osv .. ?!