BF juli 2019 - stannar på FL
LoveEver, hoppas det drar igång!!
LoveEver, hoppas det drar igång!!
Nä fy för både kräkningar och dunderförkylningar! Ni får krya på er snarast så ni är pigga till bebisarna kommer. :)
Den där vätskan är ju inget vidare men det lär ju med största sannolikhet "rinna" av dig väldigt snabbt efter förlossningen. Hoppas verkligen att du slipper havandeskapsförgiftning, hade du det med första?
Imorgon säger dom att det ska komma en kall vecka så jag är sviiiinglad för det!! Halleluja!! Nu kan jag sitta på altanen utan att flåsa som en hund och bara ta det lugnt. Hoppas bebis passar på att komma nu när det blir lite svalare:))
LoveEver, hur har det gått för dig?
Hej allesammans, hoppas det är bra mer er! Jag var beräknad den 19 juni men ingen bebis ännu ????. Kommer den inte innan onsdags så är det igångsättning på torsdag, fy säger jag bara inte taggad alls för igångsättning. Barnet är inte fixerad heller så vi får se. Btw detta är min tredje gravitet.
Haha den känslan känner man ju igen. Man tänker yes! Äntligen kanske det är på g. Så behöver man bara göra nr2. Hehe
Mitt bf är 4e, på torsdag. Varit ute en sväng i skogen och letat kantareller. Hittade hela 10 små... hahahahaha.. kom hem och hade ont men nu är det borta igen. Same old same old ;)
Sitter och tycker mig känna en liten värkande känsla i magen...men det är oftast bara en bajsnödighets-känsla :(( så tråkigt om det visar sig att man bara är "nödig", haha!
Vi hade tänkt Noah, ifall det var en pojke...eller ja, jag hade tänkt det, hehe. Men pojknamn är så mycket svårare! Nu blev det en Novalie istället :)
Åh, tänk att det bara är två dagar till BF, Naano! Så spännande :)
LoveEver, jättefina namn allihop tycker jag!
Idag spricker nog de sista muskeltrådarna mitt fram på magen... usch vilken obehaglig känsla! Å pyret som sparkar innifrån.. känns som ett stort blåmärke när man stryker över.. känt så innan men då ha de ju gått över efter en stund..
i övrigt är de lugnt.. infen mer mensvärk-känsla, så den kanske stannar inne tills vi är hemma från semestern iaf..
Njae...har varit såå trött idag och mådde skitkonstigt när jag o mannen var på biltema. Började känna konstigt on i magen och fick sen några kraftiga sammandragningar med svagt ont... men nu e d inget direkt.
Någon som har blivit igångsatt med tredje barnet ?
Hur gick det ?
Jag blev igångsatt med första men den första är alltid speciel oo seg så tänker att tredje kanske går fortare ?? Någon som vet ??
Anonymmamma123, spännande att du snart har din bebis i famnen! Lycka till imorgon om inget händer innan dess!! Du får uppdatera oss sen när du orkar och så :)
LoveEver, aj då!! Tur att du ändå landade på rumpan å rygg. Jag ramlade också i slutet av graviditeten på nr2 men det var iof på en nedförsbacke med snö. Men det gör ju ont som satan. Du får vara uppmärksam så bebis rör sig och så och att smärtan avtar.
Jag sitter här på min altan och lyssnar till regnet och är så fruktansvärt uttråkad. Det blir väl så när man bara går och väntar och väntar.
Längtar så tills bebis kommer och vi kan åka iväg till kusten och ha semester.
Ellen07 nej det blir bara felmeddelanden när jag ska uppdatera listan. Men jag försöker då och då. Vet inte varför det inte går att uppdatera. Jag kan försöka nu ikväll igen.
Det går inte uppdatera. Tro mig, jag försöker. Men här kommer listan i alla fall så kan vi ju flika in den lite då och då. Jag ska maila till supporten och fråga varför det inte går att uppdatera trådstarten.