Anonym (Tjej 35+) skrev 2018-10-27 13:02:01 följande:
Jag och min man hamnar ofta i att han knullar mig samtidigt som jag smeker mig. Jag kan då komma två eller fler gånger på raken och det är väldigt skönt. Men sedan tappar jag lusten och sexet blir allt mindre skönt. Min man kan hålla på länge och om vi inte kommer samtidigt, vilket jag tror att han undviker för att det är fokus på mina orgasmer, så blir det antagligen allt mindre upphetsat för honom med pga mitt minskade engagemang. Brukar försöka att inte visa det men det märks nog.
.
Anonym (Tjej 35+) skrev 2018-10-27 21:35:27 följande:
Det är så jag gärna skulle ha det, eller ännu hellre komma flera gånger under penetration men byta ställning och ha mer tid mellan orgasmerna. För mig är det oftast så att om jag kommer en gång så ligger det en orgasm till "på lut" direkt efter. Om mannen kommer samtidigt som jag och är kvar i mig så brukar jag ändå smeka mig själv till den där andra orgasmen för att det är så enkelt och jag blir besviken och frustrerad i kroppen om jag inte gör det. Kanske ska testa att bara komma en gång (när mannen kan fortsätta) och se hur det känns, om lusten ändå går över eller om det där pirret finns kvar.
Jag förstår inte riktigt. I första inlägget tycker du att det är tråkigt att ha sex och att sexet blir mindre skönt efter dina orgasmer, och att du tappar i engagemang. I dessa situationer är mannen uthållig.
I andra inlägget beskriver du att "en till orgasm ligger på lut", men då är problemet att mannen kommer samtidigt och att du blir besviken och frustrerad och måste smeka dig till en till orgasm. Lite tvärtom som i första inlägget....
Av någon anledning vill du nu testa att bara komma en gång, fast du vet att du hittills känt dig frustrerad och besviken när sexet slutat så. Låter som att du snarare är ute efter att se problem.
Har du lust med mer orgasmer så njut av det. Om du slutat njuta och känner dig "färdig" så sluta med det som inte är skönt, och tillfredställ killen i stället, om han inte kommit.