• Anonym (hoppas)

IVF oktober/november

Cia33 skrev 2018-11-08 23:01:06 följande:

Tyvärr inga ägg befruktade. Kunna hopplöst. Har tfn tid med läkare imorgon men det känns som mina ägg inte är tillräckligt bra.

åh lider med dig!! :(  Finns några andra alternativ?
  • Anonym (hoppas)
    Jempa7605 skrev 2018-11-09 15:03:36 följande:

Hejsan! Jag är 42 o min kille 34 år. Försökt bli gravida i 1 år. Precis genom gått utredning o väntar bara på tid till kliniken för att göra ivf. Sedan börja med hormonbehandling. Ingen av oss har barn innan, Både spänd o livrädd för vad som ska ske framöver. Kunde vara kul att följas åt o se hur d går för oss o er andra. dela tankar o känslor med varandra, Ha d gott så länge o Lycka till alla. 

vad har de kommit fram till under utredningen?

Är du inte rädd att du är för "gammal"? :( jag har den rädslan hela tiden!!

• Anonym (hoppas)
    Jempa7605 skrev 2018-11-09 15:03:36 följande:

Hejsan! Jag är 42 o min kille 34 år. Försökt bli gravida i 1 år. Precis genom gått utredning o väntar bara på tid till kliniken för att göra ivf. Sedan börja med hormonbehandling. Ingen av oss har barn innan, Både spänd o livrädd för vad som ska ske framöver. Kunde vara kul att följas åt o se hur d går för oss o er andra. dela tankar o känslor med varandra, Ha d gott så länge o Lycka till alla. 

vad har de kommit fram till under utredningen?

Är du inte rädd att du är för "gammal"? :( jag har den rädslan hela tiden!!

• Anonym (hoppas)

Några konstiga frågor nu haha

Är på RD 7.

Har spända bröst och sedan får jag ont/tryck nedåt när jag gör nr 2. Jag har stickningar och dragningar i båda äggstockstrakten och livmodern.

Någon som känner igen?

Tycker även ?insidan? känns mer mjuk pch svullen än normalt. Blir det av lutinus???

• Anonym (hoppas)

[quote=79204275][quote-nick]Tiden81 skrev 2018-11-10 16:29:09 följande:[/quote-nick]Jag känner igen mig, är på ruvardag 5. Stickningar och dragningar är mer åt kvällen än morgonen så tror det är Lutinus. Svårt att säga, det visar sig snart :) Stort lycka till.[/

När ska du testa?

• Anonym (hoppas)

När är det tidigaste man KAN testa positivt efter IVF? Spelar det nån roll om det är 2 dagars eller 5 dagars? Tar det längre resp kortare med nåt av det oftast?

Är det vanligt att inte testa pos förrän på testdagen?

någon som vet??

• Anonym (hoppas)
    Filidutter skrev 2018-11-12 07:04:45 följande:
    Det är evigheter!! Jag har 19/11
    Tiden81 skrev 2018-11-11 10:30:29 följande:

21/11 så det är långt kvar en evighet känns det som. 

Har också den 19/11 men kommer garanterat testa innan ;)

Men jag är rätt övertygad om att det INTE tagit sig för känner inte ett enda symtom och är på RD 9 redan!! :( 

• Anonym (hoppas)

Min mens ska normalt sett komma i morgon. Kan man räkna med att den gör det efter ET??

• Anonym (hoppas)

Tyckte jag anade lite rosaaktigt nyss! ????

Som jag misstänkte!! Borde känt mig gravid nu om det blivit nåt...

Blir direkt sådär ?fan orkar jag mer??

• Anonym (hoppas)

[quote=79214206][quote-nick]Filidutter skrev 2018-11-14 19:40:39 följande:[/quote-nick]Ånej, hoppas det går bra ändå! Man kan ju ha blödning och vara gravid ändå, tydligen rätt vanligt. Vilken rd är du på?[/

RD 11 ????

• Anonym (hoppas)

RD 12 och ordentlig blödning nu...

• Anonym (hoppas)

Fick brev idag om att det befruktade ägget som fanns kvar gick bra att frysa!!

Brukar nästa steg vara FET då? Hur går det till?

Svar på tråden IVF oktober/november