• Tiden81

IVF oktober/november

Hej,

hoppas in här. Gör vårt andra försök nu, är på ruvardag 5 om man räknar insättningsdagen. Känner inget mer än lite öm i brösten. Ruvardag2-3 hade jag ont i äggstockarna men det tycker jag har avtagit. Oroande när känslor ändras tycker jag. Håller tummarna för oss alla.

• Tiden81
    LottaU skrev 2018-11-09 14:13:08 följande:
    Hej! Gör du fet eller et? Hur många dagar var embryot? Kanske kände du då det fäste. Hoppas! :)
    ET, 3-dagars. Hoppas :) Hur går det för dig?
  • Tiden81
    LottaU skrev 2018-11-09 15:04:18 följande:
    Hoppas verkligen!

När har du testdag? Tänkt tjuvtesta? :)

Jag väntar på att mensen skall dra igång typ vilken dag som helst så jag får börja med sprutorna för vi kör kort protokoll!! Haha. Så märklig känsla att längta efter mensen. :)
    Tack :) Då önskar jag lycka till. Är det ert första försök?

Har testdag 21/11 ska försöka inte testa innan, mensen lär komma innan om det inte blev nåt.
  • Tiden81
    Anonym (hoppas) skrev 2018-11-10 11:49:04 följande:

Några konstiga frågor nu haha

Är på RD 7.

Har spända bröst och sedan får jag ont/tryck nedåt när jag gör nr 2. Jag har stickningar och dragningar i båda äggstockstrakten och livmodern.

Någon som känner igen?

Tycker även ?insidan? känns mer mjuk pch svullen än normalt. Blir det av lutinus???

Jag känner igen mig, är på ruvardag 5. Stickningar och dragningar är mer åt kvällen än morgonen så tror det är Lutinus. Svårt att säga, det visar sig snart :) Stort lycka till.
  • Tiden81
    Anonym (hoppas) skrev 2018-11-10 17:48:17 följande:

[quote=79204275][quote-nick]Tiden81 skrev 2018-11-10 16:29:09 följande:[/quote-nick]Jag känner igen mig, är på ruvardag 5. Stickningar och dragningar är mer åt kvällen än morgonen så tror det är Lutinus. Svårt att säga, det visar sig snart :) Stort lycka till.[/

När ska du testa?

21/11 så det är långt kvar en evighet känns det som. 
Svar på tråden IVF oktober/november