BF April 2019 och stannar på Familjeliv.se
Någon mer som har bf idag eller nu i dagarna och bara går och väntar? :)
Någon mer som har bf idag eller nu i dagarna och bara går och väntar? :)
BF på onsdag, men har en stark känsla av att jag kommer gå över tiden.. hade förvärkar i 2h för några dagar sen som gick över och sen har jag inte haft några mer känningar. Hur går det för dig? Har du BF idag?
Med tanke på det du skriver borde jag verkligen vara en god kandidat för vattensamling - stillasittande pga foglossning, frossar i godis och hade kontorsjobb... förra gången födde jag i mars, så årstiden är ju typ densamma. Men vattnet håller sig borta. Enda förklaringen (kanske ett tips?) jag kan komma på är att en av mina cravings varit bubbelvatten och jag har druckit oändliga mängder dagligen hela graviditeten. Vatten ska tydligen fördriva vatten.,.
Ja, som ni ser kan jag inte sova. Glömde ta Lergigan i tid. Ligger och funderar på mina inför-Bf-projekt. Har tex köpt en gammal 70-talsvagn i rotting som jag slitit ut klädseln i, beställt ny madrass och ska sy nytt överdrag och innanmäte till och ha som vagga/innevagn. Någon annan som blivit pysslig i baby-anda? Vad har ni för projekt? Vore kul att höra.
Börjar bli en dryg väntan nu... vecka 38. Bedömts igår för ev igångsättning men får ingen än då jag är för omogen...
Har ni bestämt namn? Vad ska era små heta? Vad har ni för förslag? Tycker det är såå svårt med pojknamn och vi har såå olika namnsmak!
Det blev faktiskt en liten bebis igår :D Dock efter igångsättning p.g.a. havandeskapsförgiftning men nu har vi vår lilla skatt hos oss <3 Känns så overkligt än :)
Det blev faktiskt en liten bebis igår :D Dock efter igångsättning p.g.a. havandeskapsförgiftning men nu har vi vår lilla skatt hos oss <3 Känns så overkligt än :)
Åh vad härligt! Stort grattis!! Då var vi in till förlossningen samtidigt! Här drog det igång natten till onsdag och tidigt torsdag morgon, 2019-04-11, kom hon äntligen vår lilla tjej:)