AnnaB90 skrev 2018-10-22 04:23:49 följande:
Åh, har hon redan hunnit bli så stor! Tiden går! Grattis till henne, så här långt i efterskott :)
Har du fått arbete på närmre håll eller du pendlar fortfarande? Du kanske precis har börjat jobba igen?
Vår gosse har haft mycket magont nu i början så det har varit kämpigt och är fortfarande. Men annars är det såklart underbart! Är så glad att ha fått uppleva en graviditet och att ha blivit just hans mamma, det är fantastiskt. Och en liten hund har vi också hunnit med, som hunnit bli snart 2 år.
Usch va tråkigt. Vet att det är lite svårt med datumen för dig men har du någon aning på ett ungefär hur långt gången denna graviditeten var? :/ Förstår att det är jättetufft om det slutar med missfall, det gör ont i hela själen även om det är tidigt.
Hoppas i så fall att det blir er tur snart igen!
Jag jobbar kvar på samma ställe. Dock har vi flyttat till hus. Men avståndet till jobbet är detsamma, men det tar bara ca 35 min så det är ju inte särskilt långt bort. Jag har jobbat ett drygt år, pappan var hemma tills i somras.
Kul att ni skaffat hund! Vill gärna höra mer om graviditeten och förlossningen.
Den här graviditeten var nog i vecka 5-6 nånting. Nu har jag ställt mig in på missfall, skittrist men det är ju inget att göra. Bara ta ett nytt test om två veckor så får vi se vad stickan säger då...
Ska vi höras vidare på mejl som sist? Känns ju fel att prata om sånt här i den här tråden :)