Fröken W skrev 2018-10-21 09:10:07 följande:
Vår dotter är 2 år nu, föddes i september 2016.
Grattis till bebisen! Går det bra?
Vilket minne du har. Det stämmer att vi har en hund också. Familjelivet rullar på, dottern började på förskola i augusti så nu kändes det perfekt att utöka familjen. Men jag tror inte att det blir något av denna graviditet. Det kom lite blod när jag var på toaletten igår eftermiddag, bara på pappret. Ca en timme senare kom det blod i toaletten, som mens. En stund efter det började jag känna av mensvärksliknande smärta i magen. Den har hållt i sig under natten och blödningen har fortsatt. Det kommer inte så jättemycket i bindan men när jag går på toaletten så kommer det mycket. Igår kväll var det även små små klumpar på pappret. Sorry för detaljerad info. Har inte haft mf tidigare men det här kan inte vara normalt. Så ledsen nu.
Åh, har hon redan hunnit bli så stor! Tiden går! Grattis till henne, så här långt i efterskott :)
Har du fått arbete på närmre håll eller du pendlar fortfarande? Du kanske precis har börjat jobba igen?
Vår gosse har haft mycket magont nu i början så det har varit kämpigt och är fortfarande. Men annars är det såklart underbart! Är så glad att ha fått uppleva en graviditet och att ha blivit just hans mamma, det är fantastiskt. Och en liten hund har vi också hunnit med, som hunnit bli snart 2 år.
Usch va tråkigt. Vet att det är lite svårt med datumen för dig men har du någon aning på ett ungefär hur långt gången denna graviditeten var? :/ Förstår att det är jättetufft om det slutar med missfall, det gör ont i hela själen även om det är tidigt.
Hoppas i så fall att det blir er tur snart igen!