Inlägg från: Anonym (Längtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar)

Unga par som planerar första barnet 2018/2019

Hej! Är 26 så inte superung men men. Är inne på ca 4 försöket. Kör med digitala ältester och nu NC, äter vitaminer som folsyra osv. Har BMI om en vecka men det känns hopplöst :/ har prickat in ÄL varje månad utan framgång.

• Anonym (Längtar)
    LBP91 skrev 2018-10-22 07:10:58 följande:

Nu vet jag inte vad jag ska tro och tänka, helt plötsligt har NC flyttat min ÄL med typ en hel vecka framåt! Jag börjar misstänka att det här med att tempa sig inte fungerar jättebra om man inte har fasta tider och rutiner. Jag har så olika arbetstider att jag en dag kan behöva gå upp kl 03 och en annan dag måste jag vakna kl 06 och sen när jag är ledig och sover ut blir det helt fel för appen att mäta. Använder mig av en annan app där man inte för in temperaturen och enligt den ska jag ha BIM den 30/10 så det blir väl till att vänta och se. Har fortfarande lite svaga symptom som huvudvärk nu de senaste tre dagarna, fortfarande en diffus värk i högra bröstet som ibland även känns uppsvällt och sticker till. Har börjat få lätt blödande tandkött, det blir svagt rosa när jag spottar ut och jag sommar typ en timme mitt på dagen pga jag är så trött. I natt vaknade jag dessutom av att jag svettades, alltså det rann ner för ryggen och då sov jag med öppet fönster och min sambo hade inte ens kommit hem så det var bara jag i sängen...

Hört att NC inte ska vara optimalt vid oregelbundna rutiner. Men istället har folk rekommenderat ava-bracelet som tydligen ska funka vid din typ av vardag vad jag har hört
Svar på tråden Unga par som planerar första barnet 2018/2019