CrookedTail skrev 2019-09-05 11:25:56 följande:
Sista inbokade VUL idag innan vi åker. Är livrädd att slemhinnan inte ska vara tillräckligt tjock, speciellt med mitt piller-misstag förra veckan. Jag har haft massa flytningar hela veckan, vet inte riktigt hur jag ska tolka det. Jag är ju nedreglerad? :/
Spännande! Önskar er lycka till :)Vad kul med en perfekt 6-dagars! Skönt att slippa symtom med. Håller tummarna för att blodprovet är positivt!
Jag slarvade oxå med medicineringen innan vi åkte.och den var baea 6,2 vid ul 1 vecka innan men väl på plats i Riga var den bättre än någonsin 10,5 så läkaren var väldigt nöjd.
Jo de där med att inte ha några symtom e ju både skönt å läskigt. Tycker det är väldigt konstigt att jag inte ens känner av medicinerna. De sista 2 ggr har jag inte känt nått. De andra gångerna när jag inte var nerreglerad så kände jag av de vanliga symtomen av progesteronet iallafall. Eftersom jag inte känner av progesteronet så hade det ju varit trevligt med nått annat symtom så man får upp hoppet lite.. nu känns det ganska kört igen.