Frazze skrev 2019-03-19 22:40:05 följande:
Oj, ska inte påstå att jag minns hur det var när jag tog sprutan. Ska man inte ta den när man börjar blöda? El hur fungerade det nu igen? Jag minns inte att jag mådde dåligt av den alls. Jag tror jag kände mig som vanligt!
Ring dem imorgon el maila nu så du svar fort. Vilken klinik? När blir det dags för dig att åka då typ? Vi åker nog i nästa vecka om allt ser bra ut.
Jag fick ju köra mer som en ivf denna gången. Östrogenplåster och gonal-f vul på torsdag för att se hur det ser ut.
Håller tummarna för att det ordnar sig för dig och att ni kommer iväg snart. Då kan vi följas åt om allt går bra för oss.
Jag har ju oftast en cykel på ca 28 dagar och skulle ta den dag 21 och sen invänta mens.
Vi går på Ava Riga. Jo jag ska maila dom direkt i morgon bitti men man blir ju tokig på detta. Enligt deras uträkning så skulle de bli transfer runt första veckan i Maj.
E det första insättningen nu för er?
Hoppas allt ser bra ut så ni kommer iväg. Vi bodde på hotell Monica. Vi tyckte det var helt ok, frukosten var super bra och det var ju väldigt nära kliniken.
Lycka till.