Snurranfian skrev 2020-01-12 17:31:02 följande:
Men åååh!! Fick ni barn naturligt alltså efter att ha gjort ivfer? Kom ett barn till via ÄD?
Jag är 40..fyller 41 om 4 månader. Mätte AMH 0.07 år 2015..haft högt FSH vid flertalet mätningar. Tar hormonersättning sen ca 2 år tillbaka. Vid senaste vul för att mäta slemhinnan för ÄD i nov såg läkaren ingen aktivitet i äggstockarna. Detta är ett jäkla under OM det nu hänt nåt.
Jag får galna tankar som att tänk om blaston från ÄD ändå fäste fasaaast alldeles för sent och att detta därmed är rester från det? Har ju inte testat sen 13 dec då jag fick min blödning efter ÄD (var negativt fram till dess). Blödde inte supermkt... bara första dagen..sen ca 3 ggr till. Tänk om nåt hängde kvar?? och det är en MA? Ja allt snurrar!!
Brösten är spända som bara den o två kupor större.. men det blev de redan av Lutinus under ÄD. Inte gått ner sen dess.Dock lite värre nu. Ja vi får se vad som händer... bara sååå märkligt..
Nä sånt där tror inte jag på! Du har blivit naturligt gravid, men det kan ju vara så som jag hade det efter vår första föddes så blev jag gravid naturligt igen när han var 7 månader. Tyvärr så blev det inget mer än en hinnsäck och ett MA i v.7 el så. Nu ska jag inte trycka ner din lycka här, vi hoppas att du blivit gravid och att det går hela vägen i mål nu! Jag blev ju gravid min första ivf, men bebis dog i magen i v.24. Sen gick det inte mer. Då körde vi på äd direkt. Blev gravid, men mf i v.7. Sen åkte vi på semester i 5 veckor i värmen och då fick jag ned östrogenplåster och letrozol och kom hem med ett + i magen. Nya bebis är ju äd barn, men han är så lik vår första son och har så mycket likheter med mig, så inget jag tänker på alls. Han är underbar!
Nu hoppas vi att du får ett litet hjärta om 9 månader! Håller feta tummen