Vi som planerar äggdonation 2019
Tummarna hjälpte Från 60 till 180 på 49-50 timmar är helt ok. Skönt!
Tummarna hjälpte Från 60 till 180 på 49-50 timmar är helt ok. Skönt!
Frazze eller någon av er andra som går på Ivf Riga. Vet ni om de kör transfer på helgerna? Står på hemsidan att det är stängt. Men tyckte jag läste du skrivit någon gång att du var där en helg?. Min mens har äntligen kommit igen. Och funderar på när transfer skulle kunna bli. Om det blir fredsgen eller lördagen.
( får svar från kliniken på måndag så klart men nyfiken. Och så gäller det kunna planera barnvakt mitt i sommaren, lika bra att börja!)
Jag hade FET på en lördag, så de gör på lördagar ej söndagar. Men det får ni komma överens om!
Ok tack! Då blir det shopping på e vitamin idag. Har Jelena men hon är på semester till på måndag. Så haft kontakt med marina nu.
Ska ta 4 ggr 2 mg östrogen den här gången. Tog tre förra gången.
Hej på er
Jag är ny här och hoppar in med lite frågor som ni säkert har svarat på tidigare. Hoppas någon orkar ändå :)
Vi har nu kommit till punkten att undersöka var vi ska göra äggdonation. Jag är 40, misslyckade IVF:er i bagaget och lågt amh. Friska så vitt vi vet.
Det är ju uppenbarligen en djungel där ute med kliniker som erbjuder äggdonation. Finns det några en ska hålla sig borta ifrån? Vilka kliniker rekommenderar ni?
Jag åker gärna till Grekland men läste en kommentar i en tråd att det finns dåliga erfarenheter därifrån. Sen hittade jag inget mer så jag vet inte vad det handlar om. Någon som vet?
Sen får jag upp massa reklam från tammuz, är det någon som har koll på dom?
Hoppas på att bli lite upplyst om någon kan förbarma sig :)
Tack allihopa!
Efter en dag som kändes som en evighet har jag i eftermiddag fått se ett litet hjärta som slår i en liten, liten skrutt på knappt en centimeter. Så skönt! Nu ska jag njuta en dag eller två innan jag börjar oroa mig igen...
Tjejer, stämmer det att jag ska ta 3 tabletter e vimin a 100gram för att det ska bli 400 iu?
Kul att ni är på gång igen!
Tror faktiskt bara jag ätit fram till insättning. Men kan väl inte vara skadligt att fortsätta? Verkar ju bra för massa andra saker också:) Håller tummarna för er nu! Min slemhinna var 9.1 när jag blev gravid så det blir nog toppen. Hejja hejja!!!
E-vitamin ska man enligt st Petersburg så är det bara till insättning, för hög dos är skadligt. Lycka till!
Wiihoooo, VUL idag visade inga konstigheter utan en liten kyckling på 11 mm med ett fint pickande hjärta. Såååå skönt!
Som min fd medruvare så väl uttryckte det, nu kan man slappna av en eller två dagar innan man börjar nojja igen..!