Vi som planerar äggdonation 2019
Ingen graviditetsdiabetes här tack och lov! Bara en bebis med rund mage precis som mamma! Men jag får köra sockerdiet och äta hälsomat nu så att bebis inte blir 6kg tack.
Ingen graviditetsdiabetes här tack och lov! Bara en bebis med rund mage precis som mamma! Men jag får köra sockerdiet och äta hälsomat nu så att bebis inte blir 6kg tack.
Låter som en bra idé:) Blir ju inte jättekul att klämma ut den lilla klumpen:)
Uppdaterad lista :)
På gång:
Sjuttiosjuan FET 4 oktober
UndrandeSökare FET oktober
Milla91 FET 28 oktober
Missne FET oktober/november
Lilla Gs mamma
CrookedTail FET november
sandraabinger (insättning senast december)
Låter rimligt. Artificiell cykel här med. Ska köra estradot-plåster o byta var tredje dag så fort jag får mens nu.
Vad innebär artificell cykel?
Hur har ni som lyckats levt under ruvningen? Har ni "levt som vanligt " eller har ni vilat de första dagarna? Jag tycker själv att det är ganska svårt att leva som vanligt.
Idag jag har jag precis fått en toppkvalitet blastocyst insatt med en slemhinna på drygt 10mm. Testdag 21/11, nu gäller bara att hålla tummarna!!
Vart kom alla frågetecken från ?
[quote=80023539][quote-nick]SuzieZ skrev 2019-11-10 10:19:32 följande:[/quote-nick]Livsmedelsverket rekommenderar ju max 3 per dag så jag håller mig till det.. Har dock haft lite problem med magkatarr/halsbränna så i vissa perioder har jag hoppat över kaffe helt... [/
Tack, ja, max två koppar om dagen kör jag nu..bekymmer med halsbränna har jag nu så lite försiktig med kaffe och fet mat även om jag är grymt sugen
[quote=80023527][quote-nick]PeeWee44 skrev 2019-11-10 10:17:09 följande:[/quote-nick]Jag dricker en på morgonen och ibland en på dagen. Dricker ur mugg, du borde i alla fall kunna dricka två per dag.[/
[quote=80023527][quote-nick]PeeWee44 skrev 2019-11-10 10:17:09 följande:[/quote-nick]Jag dricker en på morgonen och ibland en på dagen. Dricker ur mugg, du borde i alla fall kunna dricka två per dag.[/
Japp, då kan jag köra på två koppar om jag vill utan att oroa mig då:)
Tack rara;)
En fråga. Ni som är/Har varit gravida. När kom era symptom? Jag är så orolig. Känner absolut ingenting. Hade jag inte plussat så hade jag inte märkt att jag är gravid... är i vecka 5+1 idag.