Vi som planerar äggdonation 2019
Jag fattar ingenting. Men kostar på mig att vara försiktigt överlycklig ett litet tag. Tack < 3
Jag fattar ingenting. Men kostar på mig att vara försiktigt överlycklig ett litet tag. Tack < 3
Wiihoooo! Hcg ligger på 60 IE/L, vilket visserligen är lågt, men med dottern hade jag 81 på första testet och det gick ju bra. Så det ser ut som att jag är på smällen faktiskt! <3 På stickan så jag en så svag skugga att den knappt var synlig, så dagen har verkligen inneburit ångestfylld väntan. Puuuh, kan knappt tro det..!
Tack alla för stöttning och hejarop! Nu ska jag passa på och njuta innan jag börjar nojja över allt och ingenting..
Frazze eller någon av er andra som går på Ivf Riga. Vet ni om de kör transfer på helgerna? Står på hemsidan att det är stängt. Men tyckte jag läste du skrivit någon gång att du var där en helg?. Min mens har äntligen kommit igen. Och funderar på när transfer skulle kunna bli. Om det blir fredsgen eller lördagen.
( får svar från kliniken på måndag så klart men nyfiken. Och så gäller det kunna planera barnvakt mitt i sommaren, lika bra att börja!)
Tack för svar frazze och peewee44.
Jag har under äd försöken aldrig råkar ut för att det skulle bli en helg. Men när jag gjorde ivf erna i Danmark blev det ofta en helg. Bra dom har öppet om det behövs!
Just den här gången hoppas jag ändå på fredagen:) får se hur de räknar då mensen kom igång under natten.
Fick iaf info om högre östrogen den här gången. Samt trombyl. Hoppas det ska räcka för att få tjockare slemhinna...
trevlig helg allihopa!
Verkar hända rätt många att mensen strular! Min var ju 1 vecla tidigare en månad och sen lite sen den månaden det skulle ske. Men det ordnade sig ju ändå! Nu längtar jag bara efter att få känna bebis i magen <3
Hej! Jag hade ET 18/6 i Finland (5-dagars) och testdag igår 2/7 och det blev ett PLUS!!! Kan fortfarande inte fatta att det är sant!! Aldrig varit gravid tidigare och trodde aldrig att jag skulle bli det heller!!!<3<3 Tog även ett digitalt Clearblue på kvällen som visade Gravid (kan inte fatta!) och 2-3 så borde vara i vecka 5 (4+5) enligt appen!
Inte haft några symtom överhuvudtaget så var övertygad om att det skulle visa minus... Nu har jag haft lite småspänningar som känns som att de kommer från äggstockarna samt lite ljusrosa (väldigt ljusa) flytningar. Är det normalt? Någon annan som haft det?
Nu blir nästa steg tidigt ultraljud i gravidvecka 9 (skulle egentligen göras i v.7 men är på semester då..). Redan sjukt nervös över detta..
Tack för denna grupp så att man kan avreagera sig lite!!
Kram
Ett JÄTTEgrattis till dig SuzieZ!!! Finns ingen bättre känsla! <3
Milla, har tagit 3 hcg senaste tiden via Werlabs, de är segare än vanligt, fått svaren sent på kvällen och igår kom det inte alls.. Fick jaga dem idag, inget svar på mejl men till slut på chatten. Tror semestertiderna spökar..
På tal om hcg då, när de väl registrerat resultatet (de sa inte det rätt ut men tror att de schabblat med något) så var det en bra ökning fr ca 180 till ca 1400 på 4 dygn så NU ska jag inte testa mer utan bara glädjas! (ok, nojja lite kommer jag säkert göra, haha). <3
Haha, ja man måste sätta nya mål. Först positivt test, hjärta, kub, mm. Men det är väldigt läskigt efter alla försök. Har du bokat tid för ultraljud?
Kram
Hur är det med illamåendet? Jag känner inte heller så mycket mer än att jag mår illa mest hela dagarna och ont i brösten. Får vänta på kub till 23/7. Lääängtar tills dess.
Är inte säker, men jag tror att jag kände första sparken idag. Bråkade med min son för att få in han i duschen och då var det precis som en spark känns. Men drt kan ju ha vart gas som flyttade sig oxå i o f s. Men kanske kanske så börjar plutten sakta men säkert visa sin existens.