Vi som planerar äggdonation 2019
Skrev du fel nu el tog du sprutan först och slutade med p pillren sen? Vilket fall som helst! Stort lycka till!
Tack så mycket
Skrev du fel nu el tog du sprutan först och slutade med p pillren sen? Vilket fall som helst! Stort lycka till!
Hej!!
Men vad roligt att ni oxå var med då : )
Hur går det för er?? Vi åker till st Petersburg om 14 dagar, slutade med p-piller den 27/12 och tog nedregleringssprutan på julafton så nu närmar det sig: )
Längtar o är så spänd samtidigt..[/
Hej!!! Ja, så spännande! Vad kör ni garantipaketet, ursäkta om jag kanske missat info;)?
Hur har du mått, kör ni färskförsö el frys?
Vi åker i början på mars för insättning nr 2 i St Petersburg.
[quote=79325085][quote-nick]Havet75 skrev 2018-12-31 15:28:35 följande:[/quote-nick]Vi kör det programmet med minst 8 garanterade ägg och det är färska.
Har mått bra hittills förutom väldig trötthet sedan några dagar efter nedregleringssprutan. Har ni bestämt när ni ska till st Petersburg??[/
Heh havet! Tack för svar - nej, inte bestämt ännu, samtal med Olga på onsdag:)
Visst använder ni din mans spermier?
Lycka till nu och uppdatera oss gärna;))
Ni som rest till Ryssland , vilka mediciner har ni behövt ha papper på för att komma genom tullen. Är ganska mycket man ska ha med sig.
Hej!!
En liten uppdatering från mig, har varit i st Petersburg och hade testdag i dag .. testade i går och är GRAVID : )) redan i måndags tog jag ett test o det visade ett svagt streck så i går morse tog jag ett nytt o det stod Gravid 2-3 veckor. Är så lycklig just nu men samtidigt vågar man inte riktigt då vi ska ta hcg- blodprov i eftermiddag o då får man se var värdena ligger på. Så underbart o spännande : )
Ååååh GRATTIS till plus! Vad var dina förberedelser och behandlingsplan?
Grattis!!! Vad härligt! Fick ni två insatta?
Oj missat detta! Grattis havet, underbara nyheter :)
Jag hade kub förra måndagen. Supermysigt att se min lilla bebis.
V 13+3 idag.
Jag hade kub förra måndagen. Supermysigt att se min lilla bebis.
V 13+3 idag.
Hur långt är du nu?
Idag var vi på vårt första vul... och vi fick se ett 17mm embryo med ett hjärta som slog!
Är i vecka 8+1
Woop 2 embryon fick vi insatta i dag. Så just idag är vi gravida, kanske eg inte men det känns så skönt nå hit äntligen. Efter så mkt tankar, känslor, väntan och utbrott är jag helt kolugn.
Det är inte så mkt mer att göra nu än att ta medicin och ta det lugnt.
Det blir som det blir tänker jag och det är ny upplevelse att lägga till bland andra upplevelser.
Det lila igår och det rosa idag.
Verkar inte som att fl låter mig ladda upp bild idag. Men testet visar gravid 1-2 i alla fall. Nu ska jag åka oanmäld till gyn och tigga mig till ett hcg idag. Drt tar inte många minuter ju!
Fick resultatet på hcg från igår torsdag. 419 rätt nöjd med det!
Tack! Nu är man bara livrädd för mf igen då! Men än så länge inget blod i alla fall!
Idag har vi vart på vul och sett ett litet hjärta 11mm lång precis 7+1 precis som det ska. Nu ska jag försöka slappna av lite och ta det lugnt. Nu vet jag att där finns något
Hej allihopa !!
Har inte varit inne här på långe. Vill bara uppdatera lite hur det gått : ). Är nu i vecka 34 o väntar en liten flicka, allt har hittills gått bra. Har planerat snitt den 9/10 en dag innan BF.