PeeWee44 skrev 2018-10-25 16:56:43 följande:
Hej, vi går på Ava Peter. Önskar att vi hade koll på dom från början. Vi började med äd på ivf Riga, 12 ägg som blev 8 fina blasto. Det resulterade i missfall i v6 på första försöket, sen ingenting. Inför sista försöket åkte vi till Aten och dr d, det hjälpte inte. Vi fortsatte hos d med två är som blev totalt 4 försök med 7 embryon, ett pluss fick vi på dag 10 med dag 13 var det inget längre. Inför sista försöket hos dr d så åkte vi till serum och gjorde hysto och DNA-Fragmentering på spermie, spermierna var helt ok. På hysto hittade dom en infektion och gjorde implantationssnitt. Hade stark immunmedicin men det hjälpte inte heller.
Nu är vi i St Petersburg och har gjort en hysto och en insättning som inte heller gav +. Nu väntar vi på hysto nr 2 i december och insättning nr 2 i mars.
Kan bara säga att dom är så proffsiga om jag jämför med dom andra. Som sagt synd att vi inte hittade Ava Peter först för jag kan klart rekommendera dom.
Hej!!
Oj Vad mycket ni har fått gått igenom o kämpat. Önskar verkligen att ni lyckas nästa gång. Så skönt o höra att ni är nöjda med kliniken, jag hopoas vi kommer känna lika när vi väl är där. De har missat/ glömt bort två samtal somde har bokat med oss o nu väntar vi att de ska höra av sig med en plan om hur allt ska gå till fram till januari. Man blir lite orolig att de har för mycket just nu o att det blir strul o framflyttat. Får se om de hör av sig i morgon. Man blir så ivrig o vill att allt ska hända nu.. haha... men det känns ändå att det är en proffesionell klinik med stora kunskaper så jag är glad att vi har valt denna klinik. När började du med hormoner o förberedande innan Äd?? Kram