Vi som planerar äggdonation 2019
Ja, jag ska klura lite till. Vi har 11 embryon i frysen. Alla utom ett är graderade som ettor.
Vad hade ni för bedömning på era?
Ja, jag ska klura lite till. Vi har 11 embryon i frysen. Alla utom ett är graderade som ettor.
Vad hade ni för bedömning på era?
Jag hade återföring av 1blastosyst 16/10, nu har jag fått mensvärk..fy vad jobbigt detta är fast jag har gjort det så många gånger. Fast har bara gjort 2 äggdonationsförsök men flera ivf. Festdag 29/10.
[quote=80000162][quote-nick]Spottedrose skrev 2019-10-31 08:42:39 följande:[/quote-nick]Odlade 6 dagar blastosyst. Testade negativt dag 14 och 15
Tråkigt att höra! Kram
Hallå allihopa! Inte skrivit på länge så vill mest säga hej. Här lunkar det på, varit och kollat hjärtat på bebis (pga diabetes) och det såg fint ut. Alla värden, blodtryck etc bra också. Skönt! Haft väldigt ont i rygg och säte, men det har släppt till största del denna vecka vilket är märkligt tycker jag om det nu är foglossning det beror på.. Men jag tackar och tar emot! I vecka 26 nu, det går ganska fort denna gång!
Stort GRATTIS till alla som plussat nyligen, hårt knuten tumme till ruvarna och kramar till de som fått minus på stickan. Inte kul..
77an, skönt att det bara är en därinne!
Härligt med så glada nyheter idag!!! Grattis alla men förstås lite extra kul med er lillebror, Frazze! <3 Myyyyys!!!
Milla91, det MÅSTE inte vara hormonnivåerna som spökar, kan vara ett litet blodkärl som är klämt eller extra påfrestat, föreliggande moderkaka (även tidigt), med mera , med mera. För mig hjälpte inga tillägg alls, slutade blöda först när moderkakan flyttat sig uppåt lite, men hade två stora blödningar till i slutet (ngt blodkärl trodde läkarna). Just saying.
Testet visade negativt :(
Vaffan, vi hade ju alla förutsättningar denna gången, två fina blastocyster och ändå gick det inte. Börjar tvivla på att det här nånsin kommer att gå :,(
Jag behöver er hjälp!!
Jag ska göra FET i Helsingfors nu i veckan som kommer (18/12) och hade fått ordinationen ?Påbörja Progesteron mic 400mg x2 den 13/12? via mail.
Slarvade och läste inte på paketet min gynläkare ordinerat utan har tagit två vaggisar/dag. NU läser jag på paketet ?Lutinus progesteron 100 mg? har jag tagit för lite progesteron dessa dagar?? Men jag kan väl inte ta flera vaggisar per gång???
Hoppas ni kan hjälpa mig att reda ut detta!!
Jag är så svullen i hela buken. Det är enda upp till brösten som det är svullet och jag känner mig så uppstoppad. Är i vecka 10 just nu och känt så här ett par veckor! Kan de va allt progesteron? Vad e eran erfarenhet? Är så obehagligt i hela magen just nu!
Vi har gått in i en stiltje-period nu. Riga skulle ha en diskussion med min klinik i Gbg angående resultatet efter hysteroskopin, men den sistnämnda har nu julstängt till 8/1. I Riga sa dom att de eventuellt vill sätta in en hormonspiral i 2-3 månader innan nästa försök. Den där graviditeten känns bara längre och längre bort :(
Jag var 35 när vi började försöka, nu kommer jag hinna fylla 39. Känner mig bitter och vemodig, speciellt när jag läser om alla som äntligen lyckats här i gruppen. Jag lämnar denna grupp då det blir för jobbigt att läsa helt enkelt. Stort lycka till allihop <3
God jul på er allihopa!