Vi som planerar äggdonation 2019
Ja, fy sjutton. Det är en rejäl påfrestning.
Ja, fy sjutton. Det är en rejäl påfrestning.
Nu är jag ruvade igen, varit i Riga (Ivf Riga) vet inte ens för viken gång i ordningen. Känner mig därför lite nere inte nervös. Har liksom tagit ut misslyckandet i förskott. Tur att jag har min fantastiska son som kom till i Riga och som hunnit bli 4 år.
Inne på vår andra donator. Har tyvärr haft 2 uteblivna missfall (missfall utan blödning pga livmoderavlossning 1 äd och en naturlig graviditet) i v 14. Hoppas på att hysto som jag gjorde i april ska göra susen, rensade ut dålig slemhinna. Nu vill jag verkligen ha ett plus även om d bara är en liten bit på vägen till ett syskon.
Fantastiskt att det går så bra för många i tråden. Fortsatt lycka till var ni än är i processen. Så skönt att sådana här trådar finns, ni är fantastiska.
Wiihoooo! Hcg ligger på 60 IE/L, vilket visserligen är lågt, men med dottern hade jag 81 på första testet och det gick ju bra. Så det ser ut som att jag är på smällen faktiskt! <3 På stickan så jag en så svag skugga att den knappt var synlig, så dagen har verkligen inneburit ångestfylld väntan. Puuuh, kan knappt tro det..!
Tack alla för stöttning och hejarop! Nu ska jag passa på och njuta innan jag börjar nojja över allt och ingenting..
Tack Solros. Vill försöka vara positiv även om d är svårt. Gravid tills motsatsen är bevisad????
Tummarna hjälpte Från 60 till 180 på 49-50 timmar är helt ok. Skönt!
Vad härligt! Stort grattis! Hade du några tidiga symtom?
Hej tjejer!!
Det händer mycket på några dagar.. Har försökt ta igen det jag missat och blir upprymd av känslor när jag läser..
SuzieZ, stort grattis till plusset!! Visst är känslan overkligt underbar. Njut, du förtjänar det!!
Maran73, vilken fantastiskt bra höjning av hcg. Jag är så glad för din skull!! Nu blir det bara några veckors skillnad mellan oss.
Sjuttiosjuan, hållar tummar och tår för att du får kontroll över blödningarna så att allt är i sin ordning inför din planerade återföring i aug!!
Milla91, jag beklagar verkligen minuset. Det är tungt, jag vet. Man får ge sig lite tid att sörja. Sen hoppas jag att du samlar kraft och kämpar vidare. De flesta i den här tråden har kämpat länge, men vi ger oss inte förrän vi är i mål. Förr eller senare är det din tur.
Tack! Ja det var skönt att se. Känner mig inte alls gravid dock, ngn liten småkänning ngn gång ibland men mest som vanligt. Men men, det dröjde med dottern också minns jag.
Jag har ju mått dåligt och haft jätteömma bröst, annars inte känt ett smack i mahen el så. Men i förrgår var nog absolut första sparken och idag var det minst sagt protester där inne när jag satte mig och böjde mig lite framåt! Då minsann blev det rabalder där inne! ÄNTLIGEN så händer det något
Jag var i mitten av v.17 när första sparken kom. Så 16 +3 på måndag börjar v.18 och nu är jag så lycklig, innan har jag känt mig rätt likgiltig faktiskt på grund av att jag inget känt. Men nu så är jag så lycklig för nu börjar bästa tiden av graviditeten