Vi som planerar äggdonation 2019
Hej på er alla! Vilken lärorik tråd. Jag har suttit i dagar och läst igenom alla inlägg. Jag är så tacksam över att få ta del av era erfarenheter. Det bekräftar bara att man är långt ifrån ensam om alla känslor, tankar och oro. Men jag vill också säga att jag beundrar er kämparglöd!! Man ska inte ge upp sina livdrömmar. Det enda man ångrar när man sitter på ålderdomshemmet är det man inte gjorde i livet. Så resonerar jag när jag behöver hämta kraft till att fortsätta kämpa.
Jag själv blir snart 38 år, har fått barn naturlig väg tidigare men har genomgått ivf pga manlig faktor med ny partner. 6 återföringar, ingen graviditet. Kliniken rekomenkomnderar sperma donation men vi valde att gå direkt till embryodonation pga min ålder. Vill optimera våra chanser utan att förlora onödig tid. Beräknad återföring på ava clinic i Riga är 13/5. Såg att det var nån mer här som hade samma datum.
Frazze, det svider i hjärtat att läsa dina senaste inlägg. Håller alla tummar för dig!!
Till alla andra som har fått plus och haft äran att se tickande hjärta på vul, stort Grattis! Njut av lyckan, det förtjänar ni!!
Jag tänkte testa imorgon för att se om det kan visa något. Vid mens brukar jag ofta ha 4 dagar det kommer lite rosa flytning innan mensen kommer igång. Idag så var en sån dag med rosa flytning typ.
Jag tar mer progesteron och c-vitamin plus att jag satte på ett extra östrogenplåster. Men jag tror verkligen inte att det tagit sig denna gången helt enkelt.
Men jag hade ju insättning förra lördagen så någon lätt hcg höjning borde där vara i så fall imorgon. Återstår att se som sagt.
Men det ska bli spännande att följa din res nu!