Vi som planerar äggdonation 2019
Maran73 skrev 2019-03-22 23:03:45 följande:
Ha ha, alla verkar mer el mindre nojjiga som håller på m detta så du är i gott sällskap!! Inte konstigt förstås. Jag håller tummarna! Ja, mycket mycket spännande är det. Dottern blir 15 månader om några dagar. Det bästa vi gjort, och f min del det bästa sedan vuxne sonen kom. <3 <3 Hoppas på en sista ögonsten från samma ?kull? som dottern. Vore väldigt kul med syskon men blir det inget är jag mer än nöjd ändå, har haft en välsignad tur!
15 månader är en bra ålder att börja i tror jag. Vi har ju 11 blastisar kvar i riga. Fick 13 satte in 2 på färskförsök men det blev inget ifrån den. Jag fick plus, men allt kom ut i v 7 el 8. Det är väl därför jag är extra nojjig eftersom att vi såg ett hjärta dagen innan allt kom ut. Sen fick vi en naturlig väg! Helt otroligt!!! Bästa miraklet någonsin. Efter han så blev jag gravid när han var 7 månader, men det blev ett MA blev liksom inget av det. Sen har det inget blivit mer. Nu tänkte vi köra på FET i Riga och jag hoppas nu att det går vägen denna gång. Laddat med antibiotika och kortison och trombyl. De har sagt att jag ska börja med sånt efter vul på måndag, men jag skiter i deras riktlinjer lite och kör kortison och trombyl redan. Måste lita på magkänslan liksom. Går det inte nu, så är det väl kanske mitt eget fel då! Men man hoppas hoppas ändå! Hur många blastisar har ni kvar? Hoppas ni oxå lyckas då
blir kul att följas åt om det går vägen för oss!