Sjuttiosjuan skrev 2019-11-17 12:28:44 följande:
Skönt att hyston gick bra!
Jag tror att klinikerna gör det dom kan oavsett garantier. Dom lever ju på gott rykte och bra statistik.
Synd att dom inte vill sätta in två av sämre kvalitet? Men det gjorde väl Frazze, visst går du hos Riga?
Vi hade 2 i frysen som var av 3dje bästa kvalitén och den näst sämsta kvalitén som dom fryser och det blev ju ändå ett plus så finns ju verkligen hopp för er med? Tänker att det blir ganska dyrt oavsett vilken behandling ni väljer hos Olga i jämförelse med vad det kostar med återföring av frysta?
Be om en mer specifik gradering på embryona ni har i frysen och säg att ni verkligen vill sätta in två ( om ni är beredda på risken m ev tvillinggraviditet)
Kram
Ja och jag verkar inte kunna övertala honom till det. Jag har ärr på livmodern så han vill inte riskera något. Jag går på Ava I Riga.
Jag tycker det känns onödigt och frysa 2 och 2 om de inte behövs 2 vid insättning. De blandade lite. Vissa frös de singel och vissa dubbelt.
Jo jag vet men tänker på tiden oxå. Om detta inte funkar så har ett år till gått och det kostar ju ändå runt 20000 med resor och allt per gång man åker dit. Sen måste man kanske ändå åka till Olga.
Skönt att höra att ni lyckades med lite sämre embryon, känner att då finns de ju hopp
men visst går ni hos Olga??
Jag har fått graderingen på dom och det var blandar både bokstäver och siffror. Tror de vi redan satte in var AB nånting och de som finns kvar är 3 BB och 2BB men även typ 3BcB och liknande. Förstår inte detta riktigt men antar att de med c i sig är de sämsta. Vet inte om siffrorna ska va låga eller höga.
Tack Kram på dig <3