Jag har haft 7 missfall sedan 2013 tyvärr. Fått ett barn på den tiden.
Vi gjorde 2 donationer i Riga, blev ingenting. Min mans spermier fungerade inte. Vi fick två donerade embryon av kliniken och det är dessa som jag hoppas ska bli ett eller två barn nu
Så himla mycket vi alla kämpar. Har lite svårt att tro på att det kommer att gå bra den här gången. Har mycket ångest för missfall. Hoppas så att hcg är bra imorgon.
LadyMaria skrev 2018-12-12 16:23:14 följande:
Jag tror jag är i v. 4+6 idag alltså v. 5 imorgon om man räknar äggplocksdagen som två veckor. Men det är väl ändå för lågt hcg.... skit... jag hade en önsketanke om att det var två från början och den ena har dött men den andra klarat sig, därav en liten minskning. Men det är säkert inte rimligt för då borde väl hcg varit mycket högre från början. Kan verkligen inte tänka på något annat.
Jag har bara kontakt med dr.d om blodprovs hcg, han har sagt att det var lite lågt i början sen att det såg bra på andra provet, på provet idag har jag inte fått svar ännu. Kliniken säger att jag ska vänta tills ultraljud i vecka 7.
Har inte läst så mycket i denna tråd innan, men har du drabbats av flera missfall eftersom du skrev att du alltid haft 2000 i vecka 5? Är detta första äggdonationen?