Försöker bli gravid med 1a barnet
Haha heja er! Ska börja göra exakt samma. Jag har alltid tempat på morgonen tidigare men har förstått att LH-stegringen kommer först under dagen så nu kör jag runt 13:00
Haha heja er! Ska börja göra exakt samma. Jag har alltid tempat på morgonen tidigare men har förstått att LH-stegringen kommer först under dagen så nu kör jag runt 13:00
Aha ok.
Men om testerna säger ligg och tempen säger sluta vad gör man då =).
Vem vet kanske, men har testat två gånger per dag så tycker inte jag borde ha missat. Men min kropp kanske är lite knasig som det jag är .
Hoppas du träffar precis rätt denna månad.
Kram !!
Jaha......tur det finns smarta typer här inne!!
Tack snälla!!
Har fått hem cb digitala ägglossningstester idag och hoppas att dessa funkar bättre än stickor. Men iaf så undrar jag när det är bäst att testa? Med stickorna testade jag runt 18, ibland tog jag ett test en annan tid för att se om det gjorde skillnad men tycker att runt 18 varit bättre. Men när testar ni? Att testa runt lunch är inte möjligt för mig.
Okej !!
Får se om.jag vågar tempa i morgon då. Om det inte rör någon höjning = ingen ÄL så tror jag det är risk för gråtkalas här hemma.
Ha en bra dag !!
Bim idag och fortfarande ingen mens i sikte.. tänker vänta med att testa tills lördagmorgon då jag kommit hem till min man, om inte mensen kommit innan dess såklart:)