piffan87 skrev 2018-12-13 22:44:00 följande:
Åt faktiskt lite pepperkakor idag, alltid lika gott
Ska försöka hålla mig sysselsatt med så mycket annat jag kan under helgen så man slipper tänka på det..
Åh denna jäkla temp som alltid dalar. Det är hopplöst! Jag har slutat tempa 2 dagar innan BIM för jag orkar inte bli besviken, även fast jag ändå vet att jag kommer bli besviken på BIM istället... Denna gång har jag haft såå mycket falska symtom också, blir så arg på mig själv när förhoppningarna går i taket.
Varför skulle inte din ÄL komma på CD32 igen?
Nä menar att den kommer komma på CD 32. Vilket isf är 14 januari om mensen kommer idag
Och eftersom vi är långdistans och eftersom han är här 22 dec - 6 jan kommer han nog inte komma hit helgen 12-13 jan
Jag har ju bara haft en cykel av fyra där jag haft hopp. Då mös vi fredag och lördag natt och ÄL var måndag natt. Men det blev inget. Därför jag hoppas så mycket på ÄL nu i jul när vi faktiskt kommer vara tillsammans i två hela veckor!
Men jag tror mina cykler kommer återgå till sex veckor vilket de var för typ 7 år sen innan jag började med p-piller för andra gången. Och då blir nog ÄL CD32. Men tänkte testa rosenrot igen denna cykel. När jag tog rosenrot och munkpeppar i min tredje cykel kom ÄL 2 dagar tidigare än i min andra cykel. Men då fanns det nog en del rubbningar kvar från p-pillrena, för cykel fyra nu kom ÄL 14 dagar senare än cykel tre. Åt munkpeppar till CD25 sen blev jag nervös att det var den som påverkade och slutade.
Ingen mens än, idag är BIM, men tempen sjönk ytterligare 0,04 grader imorse så den kommer. Brukar dock nästan alltid komma över natten så frågan är om den kommer inatt eller under dagen.