Längtarefterbarn83 skrev 2018-11-10 19:24:53 följande:
Jag sa till min kille idag att jag nog behöver prata med någon professionell, någon som inte har samma känslomässiga anknytning som jag.
Vad skönt att höra om du syster! Jag är 35 så då kanske det är okej att söka hjälp nästa månad OM det inte blir först en glad gubbe och sen ett plus. :)
Jag pratade faktiskt med min kompis förut och berättade hur jag kände. Det kändes ganska bra, men ändå jobbigt. Jag grät så mycket! :(
Jag hoppas så mycket att min ägglossning är sen och att jag får glad gubbe inom ett par dagar!
Jag trodde aldrig att det skulle vara så känslomässigt jobbigt att försöka bli gravid. Det tar bokstavligen knäcken på mig.
Är så glad att jag hittat hit! <3
Stor kram
Inte jag heller !! Har alltid sagt innan vi började försöka att "blir det så blir det". Så känner jag verkligen inte nu. När mensen kom förra månaden så var det verkligen tungt.
Vi får försöka peppa varandra så gott det går här !! Jag är 36 och det känns skönt att det finns någon i samma ålder iallafall. Kan säga att min vän blev gravid direkt de försökte !! Vi är lika gammal så jag hoppas på att det inte är försent iallafall!!
Blir inte klok alls, blinkande i morse, ingenting nu på ÄL-testet. En app säger ÄL den 12, en den 16 !!