Hur ska jag göra för att inte tänka på barn så mycket?!
Lina95 skrev 2018-10-17 15:13:28 följande:
Jag är 21 o han 23, och man kanske inte har all tid i världen, för när man väl ska försöka så kanske det inte går så lätt
Jag känner igen mig så mycket i detta. Jag har längtat sedan jag var 19. Då menar jag inte smålängtat, utan jag har sedan dess lyssnat på alla poddar om barn, läst böcker om barn, kollat på realityserier om att få barn. Jag funderade även när som jag så tidigt som möjligt skulle kunna skaffa barn. Var i ett stabilt och långt förhållande osv dock där vi båda pluggade. Som TUR är väntade vi, för förhållandet tog slut efter 6 år och jag träffade sedan min drömprins. Vi har varit tillsammans i fyra år och bara levt! Vi har rest, festat och upplevt häftiga saker som jag inte hade velat missa för allt i världen och NU känner vi oss redo för att utöka vår familj. Väntan har gjort ont och varit extremt jobbig men.. jag är så glad att jag har väntat och fått fokusera några år till på mig själv :) Vet inte var jag vill komma med allt detta förutom att du i denna jobbiga väntan kan fokusera på att göra en massa roliga saker. Minnen för dig och din sambo osv :) hipsvips är han kanske redo sen!