Inlägg från: Mongoliet |Visa alla inlägg
  • Mongoliet

Cissi Wallin

Hela hennes karriär är ju social media. Nu sitter hon & gnäller hos Malou att det är för jävligt att hon måste sitta i polisförhör när hon är gravid. Brukar inte kvinnor själva säga att graviditet inte är någon jävla sjukdom. Ska man som gravid ha lite fri lejd i samhälllet. Lite som en diplomat kanske?

• Svar på tråden Cissi Wallin
  • Mongoliet

Jag hatar Virtanen men ska Cissi Wallin få sitta oemotsagd hos Malou när hon säger att hon ev ska betala skadestånd till sin våldtäktsman. Hon står ju åtalad för grovt förtal. Tyvärr gör allt detta att jag orkar inte bry mig.

• Mongoliet
    cb66 skrev 2018-10-04 10:55:36 följande:

Virtanen som blivit anklagad av 12 kvinnor för våldtäkt och sexuella övergrepp fick sitta oemotsagd hos Malou så varför inte Cissi?

Virtanen blev aldrig fälld men det är uppenbart att han är ett svin. Sen kan man ju undra varför inte tidningarna som publöicerade hans namn är anklagade för förtal.

Ok det har jag missat att han satt där också. Märkligt att detta är ok helt plötsligt. Programledaren brukar ju alltid säga: Nu är den & den inte här & kan försvara sig.....

Malou verkade ju rädd för Cissi Wallin.

Att Virtanen kanske är skyldig tycker jag att vi måste lämna till rätten oavsett vad vi tycker om honom och vad vi tror tycker jag.
  • Mongoliet
    cb66 skrev 2018-10-04 11:11:11 följande:

Hon har en rätt framgångsrik karriär som journalist, krönikör, har också varit med i några filmer och haft många uppdrag för olika tidningar.

Fast visst byggde hon upp sig via social media innan hon fick övriga jobb. Är hon verkligen journalist? Krönikör är det ju rätt många som är. Det skulle både du & jag kunna få jobba som imorgon. Vilka filmer är det? Jag går inte på vanliga biografen? Skitsamma med allt egentligen. Tycker ändå att graviditet inte ger en immunitet.
  • Mongoliet
    Ignoramus skrev 2018-10-04 11:13:27 följande:

Fast nä, vi kan inte lämna det till rätten för rätten fäller en promille. Senast igår läste jag om någon som blev friad eftersom rätten inte kunde utesluta att han kört upp två fingrar i en kvinnas underliv av en olyckshändelse. Trots tre vittnen.

Sen höll ju Jan Helin sin gamla suparkompis minst sagt om axlarna i UG för några månader sen, så det är väl inte mer än rätt att även CW får en okritisk "granskning". Även om spridningen inte lär vara tillnärmelsevis lika stor.

Är det mer vi inte ska lämna till rätten?
Svar på tråden Cissi Wallin