Inlägg från: Meriall |Visa alla inlägg
  • Meriall

Vad har ni kvinnor för intressen förutom kläder, skor, handväskor, smink och relationer?

KarlSamuelsson67 skrev 2018-10-04 09:38:44 följande:

Vad har ni kvinnor för intressen förutom kläder, skor, handväskor, smink och relationer?

Är bara intresserad av relationer av det du nämnde. Är ju kul att se snygg ut (kläder skor smink etc) men jag ser det inte som ett intresse då jag tänker ytterst lite på det.

Psykologi, drömmar, rollspel, tv-serier, filosofi, läsa böcker, sci-fi, konstiga sjukdomar, teoretisk fysik, odling, forskning, politik, medvetande, sång, pussel, pub/uteliv, personlighetstest, vissa dataspel...
  • Meriall
    KarlSamuelsson67 skrev 2018-10-04 10:19:06 följande:

Nu blir jag ännu mer nyfiken på vilka kvinnor det är som driver den ökande shoppingen?

Är det kvinnliga fejkkonton på Instagram och Facebook som har 1000+ "vänner" och lägger ut allt som händer i det egna men även övriga familjens liv?

Är alla kvinnor familjens ofrivilliga projektledare?

Är "ofrivillig projektledare" ja i att jag handlar åt barnen etc. Men skulle ju inte handla kläder åt en man på det sättet...
Svar på tråden Vad har ni kvinnor för intressen förutom kläder, skor, handväskor, smink och relationer?