• Jojjans

Vi som har BIM november 18

Anonym (Ängel) skrev 2018-10-29 19:07:24 följande:

Missat mig.. har bim 20/11..

Såg inte ditt namn på listan jag kopierat? Vet du inte hur du lägger till dig?
  • Jojjans
    Anonym (Ängel) skrev 2018-10-29 19:07:24 följande:

Missat mig.. har bim 20/11..

Lägger till dig.

1/11Canary, em0ma, teresee, kstadtjej87, minnie768, mallllllin

2/11 Nova92, Ma18

3/11 gummsanmadde, Z1987

4/11 Pemmelie;, jagvetdåinte

5/11 mimmisen1991, Emmas92

7/11 Incognita, CE

8/11 Jojjans, Poolen, Siri88, Elimil, Noanda

9/11 ero13

11/11 Livethänder, Selmans , Carola18

12/10 Missempi

13/11 onlyme86, Johannamari, MissKelli, fia

14/11 mangon

15/11 saraholm, April2

16/11 SofieElise

17/11 Clemmentina

19/11 JohannaLi, Evi 82

20/11 idaisraelsson, Ängel

21/11 Sara11, NervösaNatta, Skitfrustrerad

22/11 väntarpåplusset, CarrooJ

23/11 Miichaella, lw12

24/11 Persi91

26/11 Mia86a

27/11 Cassandra92

28/11 LinaLinnea
  • Jojjans
    Canary skrev 2018-10-29 18:49:42 följande:

Gravtest negativt idag igen, med en känslighet på 10 vaddetnuärförmåttenhet så borde det ju synas nu. Bara att vänta på mensen tror jag. Känner mig ledsen!

Inget är säkert förrens mensen har kommit, inte kört ännu! Men förstår att det känns tufft nu :/
  • Jojjans
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:43:50 följande:

Asså fattar inte det. Jag tror nog inte riktigt på det än. Så chockad.

Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.

Så glad men rädd o vågar inte tro!!

Kanske ska berätta på farads men vet inte hur jag ska klara mig tills dess!!

GRATTIS! Kul med plus i gruppen innan nov ens börjat :) När har du bim?
  • Jojjans
    mangon skrev 2018-10-29 22:54:08 följande:

Smått bitter.

Hade sex i fredags 26/10 Beräknad äl imorgon 30/10.

Skulle såklart legat idag men sambon somna som en stock. Haft äl flytningar idag och nu ikväll kom värken.

Tog kyss ett äl test som var positivt :(

Alltså missa vi "äl dagen" som tydligen var idag?

Och har bara legat 3 dagar innan.

Men visst är det så att man fortfarande kan bli grå id efter positivt äl test?

Att det finns en möjlighet att om vi ligger imorgon ?

Sjukt besviken att det blivit som det blivit bara! :(

Idag hade ju varit perfekt!

Ett positivt test betyder att äl kommer inom 1-2 dagar, så det är verkligen inte kört imorgon! Jag brukar ha värk i 1-3 dagar i samband med äl. Och ägget lever ju i 12-24 timmar efter att det släppt. Försök få till det imorgon, inte alls kört! Prata med sambon också kanske att det är viktigt att det blir av ikväll?
  • Jojjans
    Jagerika skrev 2018-10-29 23:12:35 följande:

Försök 11 blir nu i november, är så trött på allt detta nu :( lägger in mig för att få lite hopp om livet!

Fy vad jobbigt när det tar sån tid... har följt dig i en annan tråd och såg att du fick din mens trots att du hagt känningar.

Hur var det, har du regelbunden mens och allt annat funkar? Bara att det inte tar sig?
  • Jojjans
    MaalinJ skrev 2018-10-30 00:40:33 följande:

Åh ja vi hade blivit så lyckliga om det skulle varit det men jag tror inte det. Jag har bara en fungerande äggstock så jag tror inte jag hade äl den här gången. :(

Jobbigt att ha mens i 10 dagar. Jag brukar också blöda länge men det brukar bara komma mycket i ca 3-4 dagar. Undra hur länge man ska orka? Känner mig så ledsen ikväll och ensam.

Jag har läst att om en äggstock inte fungerar så tar den andra helt över produktionen. Att det bara är när man har två som dom turas om.

Varför tror du att du inte hade äl?
  • Jojjans
    Teresee skrev 2018-10-30 07:13:46 följande:

Jag tog ett RFSU testa tidigt i morse. Efter noga granskning så ÄR där ett streck, svagt svagt, så kan absolut vara spökstreck men jag har aldrig någonsin fått det tidigare så jag är glad för det lilla. Går inte att avgöra om det är grått eller rosa. Blir att hålla sig ett par dagar till för att ta digitalt eller få mens då, men hoppas på det förstnämnda och att det visar en efterlängtad graviditet! :D

Spännande!! Lägg upp bild så får vi se om vi ser också? :)
  • Jojjans
    LinaLinnea skrev 2018-10-30 11:17:55 följande:

Ni som testar med ÄL-test här. Hur snart efter mensen är slut brukar ni börja testa? Jag körde med ÄL-tester innan jag blev gravid med sonen och det funkade bra, men har helt glömt när man ska testa för att vara säker på att pricka in allt. Känns som att börja om på nytt nästan  

Det är omöjligt att säga om jag inte vet hur lång cykel du har, eller om du vet på ett ungefär när du har äl.

Men jag brukar börja 5-6 dagar innan äl. Jag använder också billiga stickor, tycker det räcker jättebra.

Mina sträck blir inte lika starka som kontrollsträcket, men enligt en barnmorska jag pratade med så behövde inte det, bara man ser en tydlig ökning så är det en stigning. Såhär ser testerna från min senaste cykel ut!

Jag tempar också, så vet med säkerhet att jag faktiskt hade äl den 26/10.
  • Jojjans
    Teresee skrev 2018-10-30 09:48:57 följande:

Jag vet!!! Vill bara åka hem och sova så det blir morgon igen så jag kan ta ett till! Försökte ta bild på det men det blev inge bra bara med telefonkameran. Det var ju som sagt väldigt svagt. Förhoppningsvis har jag ett tydligare att visa upp om någon dag! HOPPAS!! :D

Så spännande imorgon!! Blir genuint glad över andras plus och också så peppad på att jag själv om en vecka ska få testa. Vet att jag är naiv som tror att det ska gå på första försöket efter mitt missfall men känns nästan lika spännande som första försöket i våras :)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18