Vi som har BIM november 18
Är det så många som droppat av eller är det så många som fått negativt? Tycker det är en massa namn från 1 till 11 nov. men enbart 3-4 st som plussat.
Är det så många som droppat av eller är det så många som fått negativt? Tycker det är en massa namn från 1 till 11 nov. men enbart 3-4 st som plussat.
BIM idag enligt appen (fast symptom hade jag ju förra helgen istället så vi får se hur lång cykeln blir). Har varit osugen på sex denna vecka så inget sex sen i tisdags, men ikväll ska jag förföra min älskling och så får vi se. Inga äl-tester denna månad! Så känner mig väldigt mycket mer avstressad kring alltihop. Lycka till allihop!
Nu fick jag det svart på vitt!!!! Så lycklig! Tack för alla grattis!! Jag håller tummarna för alla här i gruppen!!! Ni kommer få era plus till slut <3
Jag har BIM 28e. Några kvar som har bim i slutet på november?
Grattis till alla gravida!
Här är en till som är kvar! Har BIM mellan den 25/11-28/11. Är lite osäker på vilken dag.
Fick en svagt ljusrosa/brun flytning igår, brösten ömmar och idag värker ryggen och magen lite dovt. Känner mig också trött men vet inte om detta är symtom på graviditet eller något annat. Brukar inte ha speciellt mycket känningar innan mens.
Hur går det för er andra som är kvar här? Några känningar? När ska ni testa? :) Många frågor på en gång, haha.
Märker att jag undrar mycket, men är så skönt att ha tråden nu mellan äl och bim.
Jag vet att jag inte borde överanalysera kroppen nu innan jag bara kan testa. Men är det någon som känner igen känslan av ett molande ryggslut (kom för några dagar sen), och konstig känsla i livmodern, det liksom sticker, kittlar/bubblar. Jag vet att det kan vara gravsymptom men det kanske kan vara så innan mens också? (Jag hade sprial i 5 år, så jag minns inte riktigt hur det känns innan mens).
Den där känslan när det liksom rinner till och man bedrövad går på toa bara för att kolla läget. Och det är falsklarm. Igen.
Hoppet är tillbaka!!
Kanske ska jag våga mig på ett test till imorgon.
BIM -5 idag enligt kalendern, BIM om man tolkar det äggvitesekret jag hade tidigt i cykeln som ÄL. Testade negativt i fredags. Känner mig otroligt trött, kan lätt sova 1-2 timmar på eftermiddagen, och har även humörsvängningar. Skyller på novembermörkret... men hoppas ändå
Samma här. Så jag köpte ett testa tidigt test för att kanske göra pinan kort. Känner jag hellre tar ett negativt test än att ha ångest och springa på toan hela tiden.
Jag hoppas din mens håller sig borta !!
Testade negativt igår, BIM på fredag, så jag hoppar väl strax in i decembertråden. Det blir mitt sjätte försök. Suck.
Jag har bim på söndag som då är december iof. Testade negativt imorse också, så jag antar att mensen kommer. Känner mig så otålig på ett plus, men jag antar att det är så för oss alla här inne. Hoppas din mens inte kommer på fredag i alla fall! Kan ju vara lite tidigt att testa också?
Nu kom mensen så jag måste försöka leta upp en januaritråd! Lycka till ni som ev finns kvar här!