• Canary

Vi som har BIM november 18

Ok hörrni, om man äl-testat fyra cykler och upptäckt lh-stegring på två, samt har en historik av oregelbunden mens och tidigare pco-diagnos, kan man ringa gyn då eller kommer de skratta en i ansiktet och komma tillbaka när man försökt ett år?

• Canary
    Mezzy skrev 2018-11-01 21:27:13 följande:

Hur skriver man till sig i listan? Är det bara att kopiera och skriva in? Jag skrev tidigare idag att jag gärna är med men är inte med på listan ???? har BIM 12/11

Japp, man får kopiera hela listan, klistra in och skriva in sig på rätt datum :)
  • Canary
    Em0ma skrev 2018-11-03 03:39:12 följande:

Tråkigt att det inte blev något för dig i början på månaden!! Men kul att vi följs åt på dagen :) nu plussar vi slutet för månaden! :D

Det tycker jag vi gör, det är dags!
  • Canary
    carola18 skrev 2018-11-03 13:49:09 följande:

Mens!

Beklagar. Nya tag!
  • Canary
    carola18 skrev 2018-11-03 14:05:56 följande:

Det var vårt sista ägg i frysen efter en ivf och vet inte riktigt om vi har råd att starta om med helt ny ivf..

Åh nej vad tråkigt att höra. Jag beklagar verkligen. Hoppas att det ändå löser sig i slutänden. <3
  • Canary
    Em0ma skrev 2018-11-06 20:56:21 följande:
    Ja verkligen :D När har du äl? :)
    16:e enligt min app, P-tracker. ska börja testa från 12:e typ. Du då?
  • Canary
    Anonym (Ängel) skrev 2018-11-07 13:14:29 följande:

Stämmer dina Äl-dagar enligt P-tracker? Jag tycker det är så konstigt. Enligt appen ska jag ha ÄL nu på lördag, den 10/11 men av en slump (kände lite på mig att det skulle vara tidigare) så testade jag med stickor förra fredagen. Fick då blinkande och sedan på lör fick jag fast glad gubbe. Hade jag gått enligt appen och börjat testa idag som appen tycker, så hade jag missat äl helt. Visst vi kanske hade han sex ändå under förra veckan men om man nu inte haft det. 

Stämmer inte superbra men då har jag lite oregelbunden cykel också. Enkel att använda, gratis och bättre än inget, är väl anledningarna till att jag använder den.
  • Canary

En fråga! Är på dag 10 i cykeln nu. I morse var jag sexuellt upphetsad och när jag sen skulle gå på toa så såg jag att jag hade långt och trådigt sekret, en bro på typ 10-12 cm! Kan det vara äl eller var det pga upphetsningen? Har inte ens börjat med äl-testerna än, ska enligt appen ha äl på torsdag 15 nov.

Skyndade mig iaf att ligga med min man när jag sett detta...

• Canary

Har idag känt lite lite mensvärk så det kanske är äl ändå, fem dagar för tidigt! Vi får väl se när mensen kommer, om man ska ha lite galghumor. För jag tror jag alltid får mens 14 dagar efter äl.

Vi ligger väl på, men den här månaden kommer jag nog inte äl-testa.

Lycka till alla!

Svar på tråden Vi som har BIM november 18