• Canary

Vi som har BIM november 18

Em0ma skrev 2018-10-25 20:56:28 följande:

Min Bim har flyttats fram enligt flo, så har nu den 30/10 vilket gör att jag egentligen inte tillhör denna grupp längre, men första beräkningen var den 1/11 så starrar kvar iaf  :P 

Så BIM -5 för min del, haft massa symtom denna gång, brukar bara ha ömma bröst.. Men denna gången har jag bland annat vätska ur brösten, trötthet, koncentrationssvårigheter, spänningar i magen och ömma/ont i brösten. Tänkte testa imorgon men nu är alla symptom förutom vätska ut brösten som borta och känner inte alls längre någon mening med att testa :(  Så kommer nog tillhöra denna gruppen på riktigt snart igen :)

Du ska såklart hänga kvar här!

Ska bli spännande att höra hur ditt test gick! Lycka till!
  • Canary

Igår åkte mina känslor berg och dalbana, började gråta på jobbet och började nästan gråta när jag träffade min mamma och hon sa en berörande grej. Jag brukar i och för sig gråta ibland, men det var lite extremt.
    Och periodvis har jag känt mig lite illamående denna vecka.
    Igår efter min träning och idag har jag känt mig yr.
    Hmm... Vågar man hoppas, liiiite liiiite?

• Canary
    Skitfrustrerad skrev 2018-10-26 18:33:52 följande:

När mensen kom i tisdags blev jag så besviken så jag stampade i golvet och grät en skvätt för mig själv. Vem har jag blivit egentligen?

I feel you sister...
  • Canary

Testade imorse, det blev negativt men jag tyckte att jag såg en svag skugga som jag fortsatte se när jag vinklade och vred på det. Sparade testet och nu några timmar efter är det helt blankt. Testar igen imorrn tror jag. RFSU Early.

• Canary
    Jojjans skrev 2018-10-27 11:07:49 följande:

Å vad spännande! Håller tummarna för dig :)

Tack, det behöver jag nog!
  • Canary
    Anonym (CE) skrev 2018-10-27 14:37:00 följande:

Va kul! Det kan ju bli lite obalans när man har en yngre kille, jag gjorde ganska klart för honom när vi började träffas (då var han bara 23) att jag skulle vilja ha barn ganska ?snart?. När jag tog upp det nu var jag ändå orolig över att han skulle säga nej, och han tyckte väl att det var lite tidigare än han hade tänkt sig men efter lite betänketid sa han ja :)

Men jag blir så förvirrad av alla appar och tester, enligt gratisappen som jag registrerat min mens i flera år så skulle jag ha ägglossning i onsdags, då visade CB fast smiley, men NC visade ägglossning i fredags efter registrering av positivt LH-test i onsdags?

Hur långt innan ägglossning kommer LH-toppen?

24-36 eller till och med 48 timmar efter LH-stegring släpper ägget i vanliga fall, har jag förstått det som, så alla tester verkar väl typ peka på samma sak?
  • Canary
    Jojjans skrev 2018-10-27 11:07:49 följande:

Å vad spännande! Håller tummarna för dig :)

Nä, negativt idag igen. Fan.
  • Canary
    Teresee skrev 2018-10-28 11:33:23 följande:

Jag har också BIM 1/11 och tokblankt test idag, kunde inte ens inbilla mig nåt. :(

Vi får kämpa vidare!
  • Canary
    Jojjans skrev 2018-10-28 10:04:50 följande:

Men det är många dagar kvar till Bim för dig. Att det vidare negativt nu låste inte betyda något. <3

Jag läste också att du länge varit osäker på din cykel, haft pcso och varit orolig att du inte haft äl. Jag skulle verkligen vilja rekommendera tempning för att kunna bekräfta äl och kanske bli lugnare i det ifall det inte skulle ta sig denna gång.

Men som sagt, än är det inte kört. Håller tummarna för dug!

Tack Jojjans, gulligt av dig!

Det som fått mig att skippa tempning såhär långt är dels att det skulle lägga in ännu fler moment där jag tänker på barnalstrande i min vardag. Samt risken för felkällor, typ att jag druckit alkohol kvällen innan, eller mäter inkonsekvent och därigenom att jag ska börja noja över och analysera även detta...

men vi får se, kanske börjar med det senare!
  • Canary
    MaalinJ skrev 2018-10-29 16:48:41 följande:

I fredags natt började det komma lite lite brunt på pappret precis som det brukar göra någon dag innan mens. Det kom inte mer under natten utan fortsatte hela lördagen med att det bara kom lite på pappret. Satte på mig en binda under söndagen å det blev bara lite brunt å lite blodiga "strimlor" imellanåt när jag torkade mig. Nu idag måndag så finns ingenting.

Vad fasen är detta? Jag har pcos och så här blev det sist mensen försvann i 8 månader.. Ska ju göra min första spolning efter mensen så vi väntar bara på den!!

Fan blir så trött alltså. Orkar inte med detta längre.

Gravtestet va negativt igår.

Känner verkligen med dig!!!

Kämpa!
Svar på tråden Vi som har BIM november 18