Vi som har BIM november 18
Det var inget spökstreck! Detta med Clearblue early. Jag är gravid!!!! Kan inte fatta det!
Hur länge var det du hade försökt? Är det första barnet? Och får man fråga hur gammal du är?
Så peppigt med plus!!! Berätta gärna vad du haft för symptom i förhållande till vanlig pms för dig :)
Grattis : )
Nyfiken. Vad är det för B-vitamin du äter som ska hjälpa för lutealfasen?
Skadar ju inte att testa! :)
Jag har samma! Och ja man får verkligen ruggigt gult kiss! Hahahah! Det enda jag har varit lite orolig över är om jag får i mig för mycket folsyra. Har du hört något om det?
Nä kanske inte! Ska googla lite :) jag äter multivitamin gravid som ju innehåller folsyra. Men tyckte inte den innehöll nog med magnesium och B-vitamin så la till det. Men får ju då också typ dubbel folsyra :/ hoppas att det inte är farligt!
Tycker idag att jag till och från har en svag molvärk i svanken. Har försökt liva mig själv att inte testa för tidigt för att jag bara kommer bli besviken. Hur många dagar efter äl vågar man testa? Äl+10? Äl+12?
Å spännande! Så med ett tidigt test kanske jag vågar provs äl+10 :))
Det är nämligen på söndag och det vore skönt att inte ta det innan jobbet för det kan vara så knäckande om serb inte visar nåt, även om det bara är att det är för tidigt...
Testade igen med vanligt rfsu-test imorse. Bim-4 och jag ser ingen antydan till sträck. Tror det är kört då jag vid en annan graviditet testat tydligare på eftermiddagen bim-3. Jag vet ju attt det kan variera, och att jag själv sagt till andra att så länge mensen inte kommit så finns det en chans... men när det kommer till en själv vill man hellre tänka negativt och slippa bli besviken.
Ser du bilden nu? :)
Jag ser inget streck alls...
Testade igår med ett testa tidigt (äl+10, bim-3) men visade verkligen ingenting... har gett upp lite och väntar på mensen. Har den inte kommit på fredag så testar jag på lördag.
Åå så härligt!
Nja jag tempar och temperaturen gick upp tydligt efter äl. Har ingen tidigare graviditet testat pos bim-3 så tänkte att det skulle vara samma. Men vet inte det kanske kan vara olika från graviditet till graviditet även för samma person.