• Teresee

Vi som har BIM november 18

Alllleee skrev 2018-10-29 20:43:50 följande:

Asså fattar inte det. Jag tror nog inte riktigt på det än. Så chockad.

Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.

Så glad men rädd o vågar inte tro!!

Kanske ska berätta på farads men vet inte hur jag ska klara mig tills dess!!

Åh typ samma som mig. Var det RFSUs testa tidigt test? Jag är såå sugen på att testa nu. Alltså världens största grattis, är så glad för din skull. Försök att hålla dig till fars dag, maxat att kunna berätta det så ju! :D
  • Teresee
    Alllleee skrev 2018-10-29 20:43:50 följande:

Asså fattar inte det. Jag tror nog inte riktigt på det än. Så chockad.

Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.

Så glad men rädd o vågar inte tro!!

Kanske ska berätta på farads men vet inte hur jag ska klara mig tills dess!!

Åh typ samma som mig. Var det RFSUs testa tidigt test? Jag är såå sugen på att testa nu. Alltså världens största grattis, är så glad för din skull. Försök att hålla dig till fars dag, maxat att kunna berätta det så ju! :D
  • Teresee

Jag tog ett RFSU testa tidigt i morse. Efter noga granskning så ÄR där ett streck, svagt svagt, så kan absolut vara spökstreck men jag har aldrig någonsin fått det tidigare så jag är glad för det lilla. Går inte att avgöra om det är grått eller rosa. Blir att hålla sig ett par dagar till för att ta digitalt eller få mens då, men hoppas på det förstnämnda och att det visar en efterlängtad graviditet! :D

• Teresee
    Jojjans skrev 2018-10-30 08:26:23 följande:

Spännande!! Lägg upp bild så får vi se om vi ser också? :)

Jag vet!!! Vill bara åka hem och sova så det blir morgon igen så jag kan ta ett till! Försökte ta bild på det men det blev inge bra bara med telefonkameran. Det var ju som sagt väldigt svagt. Förhoppningsvis har jag ett tydligare att visa upp om någon dag! HOPPAS!! :D
  • Teresee

Kan inte hålla mig från att publicera denna även fast jag vet att det är så himla svagt. Oredigerad bild. Ser ni nåt? Vad tror ni? :D :D :D
  • Teresee
    Kstadtjej87 skrev 2018-10-30 19:08:24 följande:

Mitt test i lördags såg exakt likadant ut. Hoppas hoppas! Tänkte testa imorgon igen.

Jag ska också testa imorgon med annat märke. Håller tummarna så hårt jag bara kan för oss båda!! :D
  • Teresee
    Kstadtjej87 skrev 2018-10-30 19:24:30 följande:

Jag ska testa med predictor early, vilken testar du med? Asså hade varit så roligt att plussa imorgon då jag fyller år.

Testet ovan är RFSU testa tidigt, men har köpt Clearblue early till imorgon. Åh va häftigt att plussa på sin födelsedag!! Hoppas verkligen för plus för dig!
  • Teresee
    April2 skrev 2018-10-30 19:32:02 följande:

Jag anar något! :)

Så himla glad för att det är fler som anar. Var rädd att jag höll på att bli galen. Det är dock lite tydligare i verkligheten! :D
  • Teresee
    Jojjans skrev 2018-10-30 19:46:09 följande:

Jag tycker att jag ser nåt! Mycket svagt dock. När är bim?

ÄL +9/10 bara så förväntade mig helt blankt :)
  • Teresee
    Ero13 skrev 2018-10-30 19:48:47 följande:

Jag tycker mig se ett ytterst svagt streck! :D Grattis! Håller tummarna att det blir starkare!

Åh tack! Hoppas på tydligare nu i dagarna. Första gången jag kan ana något, alla andra test har varit helt tokblanka så har liiiiite hopp :D
Svar på tråden Vi som har BIM november 18