Vi som har BIM november 18
Beklagar. Känner igen din också vi skrev nlg till varandra i okt tråden. Håller tummarna för oss. Får man fråga var i landet du bor?
Jag finns i Stockholm. Var finns du?
Beklagar. Känner igen din också vi skrev nlg till varandra i okt tråden. Håller tummarna för oss. Får man fråga var i landet du bor?
Antagligen inte. Det blev lite jobbigt förra månaden. Är nog bättre att vara lite mer avslappnad kring det. Lycka till den här månaden! :)
Mensen kom med besked i dag. Otroligt illamående och spyfärdig när det började. Aldrig varit med om den kombon förut. Detta blir vårt tredje försök med vårt första barn. Förra månaden började jag att tempa och att använda digitala ägglossningstester. Vi fortsätter väl på samma igen och håller tummarna. Är det någon annan här som testade SMEP förra månaden?
Norrtälje. Så det är danderyd jag varit på tidigare och kliniken jag ska till för att göra återföring av embryot ligger på gärdet
Tack. Håller verkligen tummarna för oss båda! Vad kul att vi är jämngamla och försöker med det första barnet :) Beklagar missfallet. Hoppas verkligen att det tar sig för er den här gången. Är själv lite fundersam på den här mensen jag själv fått. Sådär slemmig och blodig med klumpar. Ursäkta detaljerna. Var i landet bor du?
Onlyme86, glömde fråga var i landet du själv finns?
Ja verkligen. Speciellt när den aldrig gör det annars. Nej jag hade tänkt att ta ett i går morse. Men det kändes onödigt med tanke på blödningen. Så jag vet inte. Kändes som att det var något men en skengraviditet är väl inte alls ovanligt när man längtar.
Jag känner igen det där med stressen. Min sambo är också yngre. Har också fått vänta in honom. Låter som att vi har haft det ganska liknande förutom ert missfall :(
Bor själv i Gbg.
En liten fundering, kom gärna med åsikter.
Jag ha läst att mannen inte ska basta eller bada varma bad för det blir dålig miljö för spermierna.
Dom senaste veckorna å några framåt så ha vi babysim å minisim två gånger varje söndag, varje gång är vi i ca 40 min.
Hur pass mycket skada gör det på spermierna? Om ex man ha ägglossning dagarna efter söndagen.
Förstår ni min fråga eller är den helt snurrig.. :D
Har gjort 1 ivf försök då blev 1 insatt och lyckat o h 1 i frysen...så om det inte tar sig aå måste jag soara ihop 45 000 kr för att göra en helt ny behandling...
Nu blöder det knappt. Mycket konstig ?mens? den här gången. Inte alls likt en vanlig mens. Du har rätt, jag tar ett test i morgon bitti. Så kan vi i alla fall gå vidare till nästa försök.
Så var det för min del också. Var dessutom tillsammans med mitt ex som helt plötsligt tvärvände i frågan. Därför var väl tålamodet ännu sämre när jag träffade min stora kärlek. Vad jobbigt med ultimatum, men bra att du vågade att ta upp det. Det känns inte som att man vill vänta längre med tanke på åldern. Det konstiga för oss var att han var väldigt skeptisk i början av sommaren för att sedan vilja försöka i mitten av sommaren. Glädjen i att höra de orden alltså :)
Testar du något med ägglossningstest?